48 תשובות
ירדת בסתם תחנה או בתחנה שאת צריכה?
לא!
את לא יודעת אם הוא מחבל או סתם מישהו, זה די גזעני
את לא יודעת אם הוא מחבל או סתם מישהו, זה די גזעני
כן
לכי תדעי אם זה היה מחבל או לא אי אפשר לדעת
לכי תדעי אם זה היה מחבל או לא אי אפשר לדעת
שואל השאלה:
ראיתי שעוד אנשים נועצים בו עיניים
ראיתי שעוד אנשים נועצים בו עיניים
אנונימית
את נזהרת זה טוב אל תתחרטי על זה שאת רוצה לשמור עליך
לדעתי לא.. את יכולה להגיד על כל אחד עם תיק שהוא מחבל, זה סתם מגביל אותך ובנוסף פוגעני לאחר
את נזהרת וזה בסדר גמור לאור המצב.
עם כמה שאנשים רוצים להגיד שזה "גזעני", במציאות כמו שלנו, אי אפשר להאשים אותה שפחדה ונקטה באמצעי זהירות כמו לרדת מהאוטובוס.
הכל בסדר, תנשמי תרגעי, עכשיו את בטוחה.
לכולנו יש פוסט טראומה במדינה, אז די להאשים אנשים על זה שהם זהירים.
הכל בסדר, תנשמי תרגעי, עכשיו את בטוחה.
לכולנו יש פוסט טראומה במדינה, אז די להאשים אנשים על זה שהם זהירים.
כן אבל אם היא תרד כל פעם שתראה בן אדם עם תיק זה מגביל מאוד
אם זה ערבי זה מוצדק אפילו אם זה מגביל
כן פעלת נכון, אם זה הה סתם יום רגיל אז הייתי אומרת לא אבל כרגע כן
לי עלו מלא עם תיקים לא רק אחד גרר
לדעתי היית צריכה לחכות עוד קצת ולהסתכל ואם את עדיין היית חושדת בו אז כן
פעלת נכון ושמרי על עצמך החיים יותר חשובים
בגלל המצב הביטחוני ממש הגיוני שעשית את זה כי אי אפשר לדעת
עשית אץ הדבר הנכון כנראה הייתי עושה כמוך
עשית אץ הדבר הנכון כנראה הייתי עושה כמוך
פעם ראיתי ערבייה זורקת דובי על תחנת אוטובוס, מיותר לציין שברחתי
כן אהובה אם זה מה שהרגיש לך נכון עשית בשכל
מה אתם אומרים לה שזה גזעני כאילו לא כל יום יש פה בזמן האחרון פיגועים
עדיף להיות גזענית חיה
מאשר יפת נפש מתה.
מאשר יפת נפש מתה.
אנונימי
זה כל המתייפייפים פה שחושבים עדיין שלא רוב הערבים הם מחבלים
רק היום היה פיגוע באוטובוס בגוש עציון עם מברג. זה אשכרה יכול להיות בן אדם שנראה רגיל לגמרי אבל יש לו נשק קר בכיסו. פעלת נכון עדיף להיזהר מאשר להצטער
אני מצטער בשם הערבים הטובים שלא תומכים בטרור שנועצים בהם מבטים או שבורחים מהם. אתם לא אשמים במה שהעם שלכם עושה אבל אין מה לעשות
אני מצטער בשם הערבים הטובים שלא תומכים בטרור שנועצים בהם מבטים או שבורחים מהם. אתם לא אשמים במה שהעם שלכם עושה אבל אין מה לעשות
חלאס כבר להגיד "גזעני" על כל דבר, נמאס כבר שאנשים דוחפים תמילה הזאת לכל חור,לאף אחד לא אכפת שזה גזעני ולהיות גזען נגד ערבים זה דבר מצוין,הגיוני ומתבקש.
הם דורשים את הגזענות הזאת.
הם דורשים את הגזענות הזאת.
אנונימית
שחלילה לא נשמע מקרה בחדשות
פעלת מאוד נכון לחכות חצי שעה לאוטובוס אחר עדיף מלאבד חיים
פעלת מאוד נכון לחכות חצי שעה לאוטובוס אחר עדיף מלאבד חיים
אנונימית
יצאת טיפה גזענית אבל את לא צריכה להתבייש בזה שבסך הכל ניסית לשמור על עצמך.
לפני שבוע אולי הייתי שופטת, אבל בדיוק אותו דבר קרה גם לי
אין מה לעשות. צריך לנקוט בצעדים כדי לשמור על החיים.
אין מה לעשות. צריך לנקוט בצעדים כדי לשמור על החיים.
בתקופה כמו עכשיו אני מבין את הפחד וזה בסדר אנשים פה צריכים להבין שאתמול ושלשום היו מלא פיגועים ובתקופה כזאת צריך להיזהר
אנונימי
כן.
הגיוני שפחדת.
אבל זה לא אשמתו, אנחנו לא אמורים להגיד לכל הערבים במדינה לא לבוא עם תיקים לאוטובוסים..
אבל זה לא אשמתו, אנחנו לא אמורים להגיד לכל הערבים במדינה לא לבוא עם תיקים לאוטובוסים..
מעולה.
וזה לא גזעני מה אתם רוצים ממנה?
שהיא תיקח את הסיכון שהוא מחבל כי לא כל הערבים מחבלים?
פעלת מצויין.
וזה לא גזעני מה אתם רוצים ממנה?
שהיא תיקח את הסיכון שהוא מחבל כי לא כל הערבים מחבלים?
פעלת מצויין.
לא יודע איפה אתם גרים אבל אני רואה ערבים כל יום. לרדת כל פעם שערבי עולה זה פשוט לא מציאותי
במצב הזה זה מציאותי ועוד אי
איך*
כל הליצנים שאומרים "לא זה גזעני" וכו..
לא מבינים דבר וחצי דבר.
הערבים הם אינם גרים! הם דוגלים בשפיכות דמים
הם עוברים על 7 מצוות בני נוח!
לכן, הגיוני ואף ראוי להיזהר מערבים.
לא מבינים דבר וחצי דבר.
הערבים הם אינם גרים! הם דוגלים בשפיכות דמים
הם עוברים על 7 מצוות בני נוח!
לכן, הגיוני ואף ראוי להיזהר מערבים.
כן
חד משמעית
שואל השאלה:
זה לא סתם ערבי הוא היה עם תיק שהוא התעסק בו מלא ומשהו בו הרגיש לי חשוד בכללי
זה לא סתם ערבי הוא היה עם תיק שהוא התעסק בו מלא ומשהו בו הרגיש לי חשוד בכללי
אנונימית
שואל השאלה:
לא^
לא^
אנונימית
אם נראה אוטובוס מפוצץ בחדשות היום, ניצלת
ועשית לגמריי נכון
ונשמרתם על נפשותיכם
ועשית לגמריי נכון
ונשמרתם על נפשותיכם
כל הכבוד, תיהיו ערניים
שואל השאלה:
אני מאוד מאוד מאוד מקווה שלא^^
אני מאוד מאוד מאוד מקווה שלא^^
אנונימית
היום בבוקר היה פיגוע בתוך אוטובוס מה אתם עושים צחוק?
מחבל דקר עם מברג יהודי
מחבל דקר עם מברג יהודי
אנונימית
כל הכבודד
כמו שצריך
וליפי נפש כאן אמן תחיו באזור כמו שדרות באר שבע ותבינו מה זה הפחד הזה יכלבים של ערבים
וליפי נפש כאן אמן תחיו באזור כמו שדרות באר שבע ותבינו מה זה הפחד הזה יכלבים של ערבים
כל הכבוד!! לא כל ערבי שרואים הוא מחבל אבל צריך להימנע מקרבתם כשלא מכירים אותם, לא מתוך גזענות פשוט אי אפשר לדעת מי מחבל או לא! אבל פשוט חושדים בכולם!
כן, לגיטימי לגמרי
אנונימית
ברור שזה הגיוני להיזהר, ואני גם בטוח שהערבי לא שם לב לזה או נפגע או משהו, מאיפה הוא יכול לדעת שהיא לא ירדה בתחנה שהיא תכננה לרדת?
זה לא שהיא קוראת "מוות לערבים" או מתייחסת אליהם בחוסר כבוד, אם אני מרגיש מאוים ממישהו (לא משנה אם זה יהודי או ערבי) אני מנסה להתרחק גם כן
זה לא שהיא קוראת "מוות לערבים" או מתייחסת אליהם בחוסר כבוד, אם אני מרגיש מאוים ממישהו (לא משנה אם זה יהודי או ערבי) אני מנסה להתרחק גם כן
כן כל הכבוד
ראיתי הרבה שמגיבים כאן לגבי גזענות, דבר ראשון זה לא נובע מגזענות זה נובע מפחד ואם הייתי במקומך הייתי פועלת אותו הדבר! כי אין בהם אמונה ונכון לא כל ערבי הוא מחבל, אבל כל ערבי תומך בחמאס,אירגונים שמשתייכים. הם מביאים את זה על עצמם בסופו של דבר אני רוצה לראות אותכם עוברים ליד ערבי ולא נרתעים מימנו, די להתייפייפות הזאת.
באותו הנושא: