7 תשובות
כן ברור
נראלי
שואל השאלה:
^תודהה
כן אבל עדיף לא לייד המשםחה
עדיף שתצאי לסלון שאין אף אחד בבית ותפתחי חלונות כדי לאוורר שלא יקרה משהו חס וחלילה,
תרגישי טוב
לא כי הם בכול זאת יבואו מתישהו וזה מדביק
תשאלי את המשפחה שלך אם זה בסדר מצידה
מה את שואלת ילדים
וזה עדיין יכול לדבק רק שתדעי