8 תשובות
הכל טוב זה כיתה ח לא יקרה לך כלום, מקסימום יכעסו עלייך בקטנה וזהו
עשית טעות ואת תקבלי עליה את העונש, אין לך פה יותר מדי מה לעשות
תלכי זה באמת מקצוע קל הוא לא חשוב אבל העיקר שתסימי איתו טוב
כולה כיתה ח'
תקחי את זה בציל
לא יעשו שום דבר רציני חוץ מלנזוף
תקחי את זה בציל
לא יעשו שום דבר רציני חוץ מלנזוף
רק בכיתה ט התעודה משנה משהו.
שואל השאלה:
זהו שעברתי לבית ספר חדש לפני חודש וחצי. בבית ספר הקודם שלי עוד לא סיימנו חצי מהאותיות ואיפה שאני עכשיו סיימו את כל האותיות ולמדו המון מילים אז פחדתי להכנס לשיעור. אני פוחדת גם לספר שזו הסיבה כי אני יודעת שלא יקבלו את זה כי זו באמת לא סיבה בבית ספר הקודם שלי הלכנו לאט והייתי מוציאה מאות. ועכשיו אני מלאה בלחץ כי הבית ספר הזה התקדם בחומר בכמעט כל המקצועות ואני לא מבינה כלום וממש קשה לי
זהו שעברתי לבית ספר חדש לפני חודש וחצי. בבית ספר הקודם שלי עוד לא סיימנו חצי מהאותיות ואיפה שאני עכשיו סיימו את כל האותיות ולמדו המון מילים אז פחדתי להכנס לשיעור. אני פוחדת גם לספר שזו הסיבה כי אני יודעת שלא יקבלו את זה כי זו באמת לא סיבה בבית ספר הקודם שלי הלכנו לאט והייתי מוציאה מאות. ועכשיו אני מלאה בלחץ כי הבית ספר הזה התקדם בחומר בכמעט כל המקצועות ואני לא מבינה כלום וממש קשה לי
אנונימית
גם בכיתה ט' התעודה לא משנה^
רק מכיתה י'
רק מכיתה י'
^בכיתה ט כן משנה לתיכון שמשנה לבגרות שמשנה ללימודים הגבוהים
את טעית ותקבלי עונש
יכולת להסביר למורה לערבית שאת לא למדת עדיין את החומר ואת בנקודה הזאת ואם אפשר שיסביר לך את החומר או לקחת פרטני/מורה פרטי.ת
יש דרכים לתקן את זה
וכל האלה שאומרים זה לא משנה
כל כיתה משנה
כל כיתה זה בסיס לשנה הבאה
וההבסיס הכי חשוב
את טעית ותקבלי עונש
יכולת להסביר למורה לערבית שאת לא למדת עדיין את החומר ואת בנקודה הזאת ואם אפשר שיסביר לך את החומר או לקחת פרטני/מורה פרטי.ת
יש דרכים לתקן את זה
וכל האלה שאומרים זה לא משנה
כל כיתה משנה
כל כיתה זה בסיס לשנה הבאה
וההבסיס הכי חשוב
באותו הנושא: