12 תשובות
הוא גיבור
זה מסובך. כעקרון הוא די שניהם. הוא רוצה להציל את היקרים לו אבל עושה את זה בצורה אכזרית.
לדעתי הוא שתיהם,הוא אמנם רצה להציל את האומה שלו אבל הוא רצח 80% מהאוכלוסייה
שואל השאלה:
נכון שהוא רצח מלא אנשים אבל חלק מהם הם אנשים שרצו להרוג אותם קודם
זה כאילו שישראל תהרוג את כל האנטישמים /:
נכון שהוא רצח מלא אנשים אבל חלק מהם הם אנשים שרצו להרוג אותם קודם
זה כאילו שישראל תהרוג את כל האנטישמים /:
לא כולם היו ככה,
מלא ילדים&תינוקות נרצחו ובכללי לא כל האנשים היו נגדם.
זה פשוט היה 'פיתרון' מהיר יותר לארן
מלא ילדים&תינוקות נרצחו ובכללי לא כל האנשים היו נגדם.
זה פשוט היה 'פיתרון' מהיר יותר לארן
תחשוב על זה משני הצדדים. מצד אחד הוא מציל את האומה שלו אבל מצד שני הוא הורג את כל שאר האומות. כלומר בשביל מי שהוא הציל הוא גיבור ולשאר הוא נבל.
לדעתי הוא הגזים, כי כשיש לו כוח זמין שבעזרתו הוא יכול להשמיד את העולם הוא לא חייב להרוג את כולם, רק עצם המצאות הכוח הזה כבר נותנת לו מנוף לחץ על כל העולם. אז כל מה שהוא צריך לעשות זה להדגים את הכוח הזה.
לא קראתי את המנגה אז אני עדיין חושב שזה מה שהוא יעשה, יעצור את הטיטאנים ממש ליד מרלי o_o
לדעתי הוא הגזים, כי כשיש לו כוח זמין שבעזרתו הוא יכול להשמיד את העולם הוא לא חייב להרוג את כולם, רק עצם המצאות הכוח הזה כבר נותנת לו מנוף לחץ על כל העולם. אז כל מה שהוא צריך לעשות זה להדגים את הכוח הזה.
לא קראתי את המנגה אז אני עדיין חושב שזה מה שהוא יעשה, יעצור את הטיטאנים ממש ליד מרלי o_o
הוא שניהם
הוא גיבור נבלי
הוא גיבור.
מהפרק הראשון הוא אמר שהוא יעשה את מה שעשה
מהפרק הראשון הוא אמר שהוא יעשה את מה שעשה
הוא אמר שהוא יהרוג את הטיטאנים לא את כל העולם
אנונימי
נבל הוא לא זה בטוח
תסיימו תמנגה ותבינו.