4 תשובות
אני מניחה שיש שם הרבה שוטרים בגלל המצב, נגיד בעפולה היו לא מעט שוטרים ולא היה כאן פיגוע מ2003.. אז לא חושבת, אבל כדאי להיזהר, אי אפשר לדעת.
למה שנדע...?
לא חושב שיהיה שם
אבל אין לדעת
אבל אין לדעת
מקווה שלא
באותו הנושא: