10 תשובות
לצערינו זה יכול לבוא בכל מקום אז תמיד להיות ערניים לא להסתובב סתם ותשמרו על עצמכם❤
כן.
~אנונימית שאיננה אנונימית
~אנונימית שאיננה אנונימית
אנונימית
כן
נקווה שלא, אבל אי אפשר לדעת מה יכול להיות.
לשים עין טוב טוב במיוחד שם כי זה גם ככה מקום נפיץ מאוד.
לשים עין טוב טוב במיוחד שם כי זה גם ככה מקום נפיץ מאוד.
יש סיכוי שיהיה בכל מקום בארץ לצערי
כנראה שיש סיכוי שיהיה , אני גם גרה בבאר שבע ומאוד מאוד מפחדת למרות שהיה כבר פיגוע בone אבל שמעתי שהיה אתמול משהו בתחנה מרכזית , בכל מקרה שכולם ישמרו על עצמם ובבקשה ממכם אל תצאו מהבית אלא אם זה דברים חשובים .
אנונימית
גם את גרה בבאר שבע?
גם אני גרה בבאר שבע ומפחדת
אנונימית
כרגע יש סיכוי בכל הארץ, הכי טוב להיות עירניים תמיד
יש סיכוי אי אפשר לדעת
תהיי ערנית ואל תלכי עם אוזניות
תהיי ערנית ואל תלכי עם אוזניות
באותו הנושא: