28 תשובות
הם יכולים להגיע לכל מקום.. תשמרי על עצמך
הם יגיעו לכל הארץ פשוט זתכלי מי ליידך
אף אחד לא יכול לדעת,תשמרי על עצמך
לא יגיעו לבית שמש, בקושי יש שם פיגועים. באמת באמת כמעט ואין.
יש שם פיגוע אחד בערך כל 20 שנה, אני זוכרת שהיה פיגוע מחוץ לבית ספר שלי בבית שמש וכולם היו בשוק, לא הבינו מאיפה הגיע הערבי.
יש שם פיגוע אחד בערך כל 20 שנה, אני זוכרת שהיה פיגוע מחוץ לבית ספר שלי בבית שמש וכולם היו בשוק, לא הבינו מאיפה הגיע הערבי.
חחח אם יגיעו לבית שמש יבלעו אותם. יש להם שם ארגון שנקרא ארגון השומרים שזה משטרה פרטית חרדית שעושה מה שהיא רוצה... זה כמו משמרות הצניעות. אז אם ערבי רק ידרוך שם, יהרגו אותו מכות יפרקו לו את הצורה
אנונימי
יעל יקרה
גם בבני ברק לא היו פיגועים עד לאותו הערב הנורא שאירע אתמול.
הם יכולים ורוצים להגיע לכל מקום.
תשמרי על עצמך, אל תצאי אלא אם זה חשוב ותשימי לב מי סביבך.
גם בבני ברק לא היו פיגועים עד לאותו הערב הנורא שאירע אתמול.
הם יכולים ורוצים להגיע לכל מקום.
תשמרי על עצמך, אל תצאי אלא אם זה חשוב ותשימי לב מי סביבך.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יש סיכוי לבית שמש?
אבל יש סיכוי לבית שמש?
אנונימית
יש סיכוי לכל מקום.
ראית בעצמך
היו בדרום, בצפון ובמרכז ורצחו 11 אנשים בשבוע אחד
ראית בעצמך
היו בדרום, בצפון ובמרכז ורצחו 11 אנשים בשבוע אחד
אנונימית
יש סיכוי לכל מקום.
תהיו עירניים, אל תלכו ותהיו בטלפון באותו הזמן ושתמיד הגב שלכם יהיה צמוד לקיר או משהו, שלא יפתיעו אתכם מאחורה
תהיו עירניים, אל תלכו ותהיו בטלפון באותו הזמן ושתמיד הגב שלכם יהיה צמוד לקיר או משהו, שלא יפתיעו אתכם מאחורה
שואל השאלה:
איזה איזור בית שמש נחשבת?
איזה איזור בית שמש נחשבת?
אנונימית
שואל השאלה:
כי היא יחסית חור
כי היא יחסית חור
אנונימית
יאוו פחדד ה'
אנונימית
יאוו אני גם מבית שמש אני מפחדת ללכת עכשיו לבית ספר בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני :(
ואני אפילו לא לומדת בתוך בית שמש אני לומדת בצור הדסה אבל זה ממש מפחיד ואני צריכה לחזור מבית ספר באוטובוס לבד לביג
גם אני :(
ואני אפילו לא לומדת בתוך בית שמש אני לומדת בצור הדסה אבל זה ממש מפחיד ואני צריכה לחזור מבית ספר באוטובוס לבד לביג
אנונימית
מפחיד אולי כדאי שלא תלכי..בביג יש הרבה אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
אוף... אבל אין עקרונית ערבים בבית שמש נכון?
אוף... אבל אין עקרונית ערבים בבית שמש נכון?
אנונימית
את צריכה את המספר של השויימרים? 1-700-700-963
אנונימי
שואל השאלה:
מי אלה?
מי אלה?
אנונימית
תמיד יש סיכוי, מה שנותר הוא לקוות לטוב ושלא יקרה כלום.
יש פועלים ערבים בבית שמש, מדי פעם אני רואה באוטובוס או ברחוב ליד אתרי בנייה. צריכים להיות זהירים.^^^
יש פועלים ערבים בבית שמש, מדי פעם אני רואה באוטובוס או ברחוב ליד אתרי בנייה. צריכים להיות זהירים.^^^
אנונימי
הם יכולים להיות בכל מקום..
הם ערבים ישראלים.. הם פה בכל מקום..
אנונימית
^^^^ המשטרה החרדית שתפרק להם את הצורה
אנונימי
הם יכולים להגיע לכל מקום,תשמרי על עצמך
יא גם בת דודה שלי גרה בבית שמש
הם יכולים להגיע לכל מקום
גדול כמו התחת של אמאשך
*בית שמש חדשות*
*נוכחות משטרתית גבוהה סמוך לכניסה לעיר*
כח גדול של משטרה, מג"ב ואופנועים כעת בסמוך למתחם שער העיר.
*נוכחות משטרתית גבוהה סמוך לכניסה לעיר*
כח גדול של משטרה, מג"ב ואופנועים כעת בסמוך למתחם שער העיר.
אנונימית
והם גם עומדים מחוץ לרמי לוי עם נשקים אז אפשר להרגע^
אנונימית