7 תשובות
לא, נוראי!!!!
לא, עצוב שזו הממשלה שלנו
עצוב ממש
לא ממשלה מזעזעת
מטורף
מציאות שלא נתפסת
אנונימית
השארה שלי
זה בכוונה

צריך להעיף אותם מפה ולהיות יותר בררננים למי נותנים לחיות ולהיכנס לפה