7 תשובות
לא, נוראי!!!!
לא, עצוב שזו הממשלה שלנו
עצוב ממש
לא ממשלה מזעזעת
נוראי
מטורף
מציאות שלא נתפסת
מציאות שלא נתפסת
אנונימית
השארה שלי
זה בכוונה
צריך להעיף אותם מפה ולהיות יותר בררננים למי נותנים לחיות ולהיכנס לפה
זה בכוונה
צריך להעיף אותם מפה ולהיות יותר בררננים למי נותנים לחיות ולהיכנס לפה
באותו הנושא: