12 תשובות
מאוד חיוני אבל לממשלה יש אגו
אנונימי
לא וכן רוב תלמידים מפוחדים
אני חושבת שנחזור לזום באיזשהו מצב
לא ולא
לא ביטלו אמרו בחדשות
לדעתי זה טעות וכן היו צריכים לבטל מחר,מלא תלמידים הולכים מחר בחרדות ולחץ בלית ברירה
לדעתי זה טעות וכן היו צריכים לבטל מחר,מלא תלמידים הולכים מחר בחרדות ולחץ בלית ברירה
צריך לבטל לדעתי.
נ.ב איזו הרמוניה של מספרי משימה בתגובות!!
נ.ב איזו הרמוניה של מספרי משימה בתגובות!!
לא יבטלו.
לא חושב שזה חיוני, צריך להמשיך הלאה ולא לתת להם לפגוע לנו במרקם החיים
לא חושב שזה חיוני, צריך להמשיך הלאה ולא לתת להם לפגוע לנו במרקם החיים
לבטל לימודים זה ניצחון שלהם שהם משפיעים עלינו, לא חושבת שיקרה. מתגברים בערים אבטחה ושמירה למוסדות לימוד ותהיה יותר נוכחות משטרתית
מצד אחד כולם בהיסטריה ובפחדים ולבטל יעזור לכולם.. אבל מצד שני זה סוג של להראות להם שהם הצליחו לערער אותנו כל כך עד למצב של ביטול לימודים
שואל השאלה:
אבל אם ביטול הלימודים היה הכרחי מבחינה ביטחונית- למה שכבוד המדינה יעלה על הצורך הזה?
אבל אם ביטול הלימודים היה הכרחי מבחינה ביטחונית- למה שכבוד המדינה יעלה על הצורך הזה?
אנונימית
לא, כולם צריכים להרגיע שנייה.
לא יבטלו, אבל אצלינו חצי כיתה לא מגיעה
באותו הנושא: