3 תשובות
אהבה זה משהו שמרגישים, לא משהו שאפשר לנתח
היי
אהבה זה רגש
אף אחד לא יכול להגיד לך אם את מאוהבת בו או לא חוץ ממך
זה נשמע כאילו כן
אבל אולי זה לא,
תשאלי את עצמך
תקראי את מה שכתבת ותבדקי בעצמך
אולי תשתפי אותו במה שכתבת פה ותשאלי את דעתו