39 תשובות
תצבעי עם צללית לגבות
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם זה כזה נוראי כמו שאני חושבת כי תמיד נחשוב שזה יותר גרוע ממה שזה
אני לא יודעת אם זה כזה נוראי כמו שאני חושבת כי תמיד נחשוב שזה יותר גרוע ממה שזה
אנונימית
שימי עיפרון בצבע של הגבות שלך שם לא יראו את זה במצלמה
שואל השאלה:
אין לי עיפרון גבות, אני לא מתאפרת=(
אין לי עיפרון גבות, אני לא מתאפרת=(
אנונימית
גם לי זה קרה תנסי לקחת עיפרון של איפור בצבע שיער שלך ולטשטש איתו את זה
שואל השאלה:
אין לי!! :(
אין לי!! :(
אנונימית
תקני בסופר-פארם המוכרות יעזרו לך בגוון וכל זה
שואל השאלה:
הצילומים מחר אני לא חושבת שאספיק. חבל דאי אפשר לגדל מהר מחדש
הצילומים מחר אני לא חושבת שאספיק. חבל דאי אפשר לגדל מהר מחדש
אנונימית
תשאלי את אמא שלך אם יש לה צלליות או עיפרון ואם כן אז תיקחי ממנה
שואל השאלה:
אני אנסה לצרף תמונה ותגידי לי אם ממש שמים לב לזה
אני אנסה לצרף תמונה ותגידי לי אם ממש שמים לב לזה
אנונימית
סבבה
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/imgs/95481509.jpg
http://www.up2me.co.il/imgs/95481509.jpg
אנונימית
שואל השאלה:
ךא סיימתי לסדר את הגבה מרוב הבהלה
ךא סיימתי לסדר את הגבה מרוב הבהלה
אנונימית
הגבה מהממת איזה הבור
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/imgs/15175780.jpg
http://www.up2me.co.il/imgs/15175780.jpg
אנונימית
שואל השאלה:
לא ץקשיבי ביחס לגבה השניה זה נראה זוועהה
לא ץקשיבי ביחס לגבה השניה זה נראה זוועהה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה לצלם את שתי הגבות ביחד
אני אנסה לצלם את שתי הגבות ביחד
אנונימית
אבל אולי לא שמים לב בתמונה כי לא רואים את זה יחסית לגבה השנייה
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/imgs/36043767.jpg
http://www.up2me.co.il/imgs/36043767.jpg
אנונימית
שואל השאלה:
אוף איזה טעות זאת הייתהה
אוף איזה טעות זאת הייתהה
אנונימית
אני עדיין לא שמה לב חחח
כאילו שברווח בין הגבות יש צד אחד עם רווח גדול יותר?
שואל השאלה:
התמונה לא הכי ברורה אוף
התמונה לא הכי ברורה אוף
אנונימית
שואל השאלה:
בגבה הימנית יש גל כזה
בגבה הימנית יש גל כזה
אנונימית
שואל השאלה:
במציאות אני ממש שמה לב לזהה
במציאות אני ממש שמה לב לזהה
אנונימית
שואל השאלה:
רגע אני אנסה לצלם שוב
רגע אני אנסה לצלם שוב
אנונימית
לא שמים לזה לב בכלל.
הגבות שלך מהממות!!
הגבות שלך מהממות!!
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/imgs/90001342.jpg
http://www.up2me.co.il/imgs/90001342.jpg
אנונימית
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/imgs/35094306.jpg
http://www.up2me.co.il/imgs/35094306.jpg
אנונימית
אם לא היית אומרת לא הייתי שמה לב לזה בכלל. וגם אחרי שאמרת בקושי ראיתי משהו.
אם יש לך ג'ל לגבות את יכולה לנסות לסדר את שאר הגבה כך ששתסתיר את זה
אם יש לך ג'ל לגבות את יכולה לנסות לסדר את שאר הגבה כך ששתסתיר את זה
שואל השאלה:
אוף אין לי כלום אני בכלל לא מתאפרת יש לי רק מסרק רגיל של הגבות ופינצטה
אוף אין לי כלום אני בכלל לא מתאפרת יש לי רק מסרק רגיל של הגבות ופינצטה
אנונימית
שואל השאלה:
ברגעים אלו אני מתחרטת על זה שאני לא מתאפרת
ברגעים אלו אני מתחרטת על זה שאני לא מתאפרת
אנונימית
תנסי לסרק עם המסרק הרגיל
שוב אני אגיד: הגבות שלך מהממות ולא שמתי לב לכלום גם אחרי שאמרת, הייתי צריכה להסתכל מלא זמן כדי להבין על מה דיברת
שואל השאלה:
אני מקווה שיחזיק אוף איזה דיכאון
אני מקווה שיחזיק אוף איזה דיכאון
אנונימית
שואל השאלה:
אני רואה את זה ישר כשאני מסתכלת
אני רואה את זה ישר כשאני מסתכלת
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו זה לא סימטרי פתאום
כאילו זה לא סימטרי פתאום
אנונימית
זה כי זה מה שאת מחפשת כשאת מסתכלת על הגבות לוודא שלא שמים לב
גם אצלי זה ככה וכשאני שואלת חברות הן בכלל לא מבינות על מה אני מדברת
באותו הנושא: