8 תשובות
כרגע אני לא משלמת
אבל כשהייתי קטנה הייתי משלמת 60 שקל בחודש על מנוי למיקמק במשך איזה שנתיים.. אחח בזבוז כסף אבל אחלה תקופה d: !!!
אני לא מבזבז יותר מ100 שקל בערך בחודש אני חושב? (אני בן 24 ויש לי משכורת סבבה)
אנונימי
יש לי מעל 30 משחקים בספרייה בסטים - ואני מבזבז לא מעט כסף אבל זה יותר בכיוון של קנייה ברגע שיוצא משהו טוב
אני לא משלם כסף קבוע בחודש, רק כשיוצא משחק שאני רוצה.
אני משחק כבר 10+ שנים, יש לי ספרייה עצומה(הרבה ממנה מגיע גם מps plus, ומשחקים חינמיים מepic games store)
יותר מדי הפסקתי לספור..
אין לי כסף לטרופית מה משחקי מחשב, 0 שקל
0 שקלים חדשים
אני שחקן ליג מקצועי איזה לבזבז כסף