18 תשובות
כןו
אני ראיתי ליפני שהתחילו להעריץ את זה
כאילו, גם אני
יש הרבה כמוך
ראיתי כי זה מעניין מה אכפת לי ממושפעת
לא ראיתי כי זה חרטא ורק מיני
צפיתי פרק אחד
צפיתי פרק אחד
אבל מישחקי הדיאנון לא ראיתי מאותו סיבה שלך וכי זה לא עיניין אותי ליראות
אני התחלתי את זה שזה ממש יצא ולא בגלל המושפעות האלו בטיק טוק אבל ראיתי חצי פרק ואז השתעממתי אז אני סוג של גם לא ראיתי
אני לא ראיתי כי זה לא נשמע לי מעניין...
שואל השאלה:
גם אני לא ראיתי משחק הדיונון מאותה הסיבה
גם אני לא ראיתי משחק הדיונון מאותה הסיבה
תמיד אני לא רואה סדרות פופולריות לא שיש לי משהט נגד זה פשוט יוצא שאני לא רוצה לראות
שואל השאלה:
חשבתי שאני היחידה שחושבת ככה
חשבתי שאני היחידה שחושבת ככה
לא, יש קבוצה גדולה של אנשים כמוך.
אישית, אני לא נמנעת מלראות תכניות רק כי הן פופולריות. אפשר לפספס ככה תכנים ממש טובים, וחבל.
אישית, אני לא נמנעת מלראות תכניות רק כי הן פופולריות. אפשר לפספס ככה תכנים ממש טובים, וחבל.
שואל השאלה:
זה נשמעת אחלה סדרה אבל אני לא רוצה להרגיש מושפעת
זה נשמעת אחלה סדרה אבל אני לא רוצה להרגיש מושפעת
אם את לא עושה דברים כי את לא רוצה שיחשבו עלייך שאת מושפעת, את עדיין מושפעת, פשוט מהכיוון ההפוך.
תראי ת'טריילר. אם את אוהבת - תנסי. אם לא, נגמר הסיפור.
תראי ת'טריילר. אם את אוהבת - תנסי. אם לא, נגמר הסיפור.
תאמת שגם אני לא אבל הבנתי את כול הסדרה רק דרך הטיקטוק
לא , גם אני לא ראיתי
האמת הסדרה ממש טובה והגיע לה הערכה לא הרגשתי מושפעת בכלל מכיוון שרק עשו לסדרה רייטינג מה שקורה לרוב