7 תשובות
אמור לחזור היום.
שואל השאלה:
רציני??
כן. זה או שזה יהיה היום או שהם לא יחזירו כל העונה.
יש בארנה ;)
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע מתי יחזור למשחק רגיל ??^^
נקווה שיורידו לגמרי, הורדתי מחדש רק בגלל זה הרבה יותר כיף ככה זה יותר מובמנט בייסד ואנשים לא בונים מעליך כמו לא יודע מה. קיצר אני מעדיף שישאירו ככה אין סיבה להחזיר את הבניות וזה הזדמנות מצוינת להתאמן על המובמנט ועל שימוש בסביבה כמחסה כמו שיש בהמון משחקים אחרים
אנונימי
לא החזירו בסוףף