8 תשובות
לי אישית זה מיש כיף לדבר עם בנים
לדעתי כן
לדעתי כן
ממש*
לא הרבה מאוד
זה ממש תלוי מה אתה מרגיש, יכול להיות שאתה מרגיש יותר בנוח להיות עם בנים במקום עם בנות.(ידידות,ידידים)
הרבה יותר מידי
שואל השאלה:
לא מרגיש כלום לגבי זה, אני חיי בסביבה שיש בה רק בנים, זה סתם מעניין אותי אם להיות עם בנות זה שונה ממש
לא מרגיש כלום לגבי זה, אני חיי בסביבה שיש בה רק בנים, זה סתם מעניין אותי אם להיות עם בנות זה שונה ממש
אנונימי
זה נחמד
בזמנים שמשעמם שיש מגוון אנשים לדבר איתם
אבל כשתהיה חברה היא תעוף על זה שאין לך ידידות
בזמנים שמשעמם שיש מגוון אנשים לדבר איתם
אבל כשתהיה חברה היא תעוף על זה שאין לך ידידות
ממש לא הכול בסדר הכול יגיע הזמן שלו לא צריך למהר
באותו הנושא: