6 תשובות
גשר
את תמיד יכולה לעשות שעווה/לגלח
גשר
דבר ראשון תבדקי אם את יכולה לעשות לייזר (מבחינה רפואית) אם לא זה כבר פוסל אבלל זה ממש תלוי כמה את שלמה עם השיניים שלך אם השיניים ממש מפריעות לך תעשי גשר אם לא כל כך עדיף לייזר אבל לייזר זה תקופתי זה לא כמו גשר שמשלמים פעם אחת
גשר כי אפשר לגלח וגשר עדיף לעשות כמה שיותר מהר
גשר עדיף לעשות כמה שיותר מוקדם ולייזר עדיף לעשות כמה שיותר מאוחר כאילו אחרי 16 או 18 אני לא בטוחה