8 תשובות
מקסימים
אני מאזניים
המזל הכי רע שקיים
המזל הכי רע שקיים
אני מאזניים, לא מבין במזלות, אבל אם כל המאזניים כמוני, אז אנחנו המזל הכי טוב שיש
אני לא מחבבת אותם
פתאום כל המאזניים פה
אה וגם אני
אה וגם אני
אני מאזניים
הרושם הראשוני הוא שהם מאוד מושכים
על האופי שלהם עדיף שלא נתחיל לדבר בכלל
לא מתחברת לאופי שלהם בכלל!!!!
על האופי שלהם עדיף שלא נתחיל לדבר בכלל
לא מתחברת לאופי שלהם בכלל!!!!
מאוד מנסים להיות בסדר כזה עם כולם,
בורחים מסיטואציות שהן קצת יותר קשות כמו וויכוחים וכאלו..
בורחים מסיטואציות שהן קצת יותר קשות כמו וויכוחים וכאלו..
באותו הנושא: