5 תשובות
שיהיה לך לילה טוב היה לי נורא נחמד לדבר איתך ואני שמח שהכרתי אותך
כנראה נרדמת אבל בכל זאת לילה טוב❤
לילה טוב,
חלומות מתוקים❤
"לילה טוב"
באותו הנושא: