התחברות
הרשמה
נפגשתי איתו ודיברנו על דברים רגילים ונהייתי רט*בה, זה אומר שהוא עושה לי את זב?
29 במרץ 2022, 00:10
נושאים לשיחה
5 תשובות
כן
C
Cherryberryy
אןלי סתם היית חרמנית אבל כן
פ
פנתררה
יאפ
~
~Snow white~
כן הוא המחשבות של מה שיהיה
S
SsSsSsSsSsSsSsSssss
מאוד
SHRAGA
באותו הנושא:
יש מישהו שהכרתי באינסטגרם וממש באלי לדבר איתו שוב(דיברנו לפני איזה שעה)
בנות אני וחברה שלי נפרדנו בגלל המרחק נפגשתי איתה ודיברנו על זה והבטחתי לה שזה לא יחזור על עצמו בדמעות כי כאב לי ולה
נפגשתי עם מישהו אחרי שדיברנו כמה זמן והיה כיף וזרם ומאז לא דיברנו
יש מישהו שהכרתי בסטיפס ודיברנו, ועכשיו אמא שלי לא מרשה לי יותר לדבר איתו כי היא אומרת שזה מסוכן אני ממש רוצה להמשיך לדבר איתו מה לעשות?
יש מישהו שהתחלתי לדבר איתו והוא שבר לי את הלב ואפילו עוד לא נפגשתי איתו
אם נפגשתי עם מישהו לפני כמה ימים והיה מושלם ומאז לא דיברנו.
נפגשתי עם ילד שדיברתי איתו מלא באינסטגרם כי הוא בכיתה שלי ועליתי לתיכון ובקיצור דיברנו ואז נפגשנו במפגש של הכיתה ואז הוא
נפגשתי עם מישהי שהתחלתי לדבר איתה באינסטה
אז אתמול נפגשתי עם מישהו שדיברנו באינסטגרם
מישהו שלא דיבר איתכם איזה שבועיים ואז חזר לדבר איתכם כאילו לא קרה כלום מה תחשבו ?
יש מישהו שהתחלתי לדבר איתו פה, משהו כמו שבועיים דיברנו פה ואז הצעתי שנעבור לאינסטגרם