5 תשובות
כן
כמו כל רמדאן
כנראה משעמם להם בלי אוכל
זה בגלל הרמדאן זה שלום איכ
ברור
סוכלו 2 פיגועים מהבוקר(ערבים נתפסו עם סכינים)
מקווה שלא אבל נראה שכן
כן, ובגצ המפגרים האלה עדיין מתבכיינים כשרוצים להעניש מחבלים ומנסים כמה שפחות להעניש אותם

כל מחבל ששורד פיגוע שהוא עושה מקבל מיליוני שקלים מהרשות הפלסטינאצית ומקבל בית כלא עם תנאים יותר טובים מחלק מהבסיסים בצה"ל
אנונימי