9 תשובות
וואו זה מדהים
יפה מאוד
אבל לא הבנתי זה שיר שקורא לשלום ולהפסיק את המלחמות או מתלונן על זה שאין תגובה רצינית לאירועים כאלה?
אבל לא הבנתי זה שיר שקורא לשלום ולהפסיק את המלחמות או מתלונן על זה שאין תגובה רצינית לאירועים כאלה?
שואל השאלה:
בגדול זה שיר שגם קורא לשלום ולשינוי אמיתי אבל כאילו אומר שזה לא אפשרי לפחות עכשיו
בגדול זה שיר שגם קורא לשלום ולשינוי אמיתי אבל כאילו אומר שזה לא אפשרי לפחות עכשיו
אחי- מה זה לא אכפת לנו
שואל השאלה:
אחי אם לא אכפת לך אז למה אתה מגיב?
אחי אם לא אכפת לך אז למה אתה מגיב?
אל תתיחס אליו, כנראה קרה לו משהו רע/לא נעים באותו רגע
זה מדהים!!!!! זה ממש יפה!!!
זה מדהים!!!!! זה ממש יפה!!!
זה יפה ממש ועצוב גם
אנונימית
תשמע אני אגיד לך את האמת
לדעתי רק בית אחד ופזמון זה נורא נורא קצר
וגם החרוזים קצת מתאמצים יותר מדי, בחלק מהשיר עשית חרוזים בחלק לא
הייתי רוצה שתכתוב שיר יותר ספציפי, למשל להגיד:
כמה חיילים כבר נפלו בשדה קרב?
זה הרבה פחות ספציפי מלהגיד:
נערה כמוני, שיראל, סליחה שנפלת בשדה קרב
זו דוגמה ממש גרועה אבל הייתי רוצה שבשירים תגיד את הרגשות שלך, תוציא אותם החוצה
ואל תדבר בכללי, כי את המשפטים האלה כולם אומרים בלב כל יום, אבל מה החווייה האישית שלך?
לדעתי רק בית אחד ופזמון זה נורא נורא קצר
וגם החרוזים קצת מתאמצים יותר מדי, בחלק מהשיר עשית חרוזים בחלק לא
הייתי רוצה שתכתוב שיר יותר ספציפי, למשל להגיד:
כמה חיילים כבר נפלו בשדה קרב?
זה הרבה פחות ספציפי מלהגיד:
נערה כמוני, שיראל, סליחה שנפלת בשדה קרב
זו דוגמה ממש גרועה אבל הייתי רוצה שבשירים תגיד את הרגשות שלך, תוציא אותם החוצה
ואל תדבר בכללי, כי את המשפטים האלה כולם אומרים בלב כל יום, אבל מה החווייה האישית שלך?
שמעתי את זה בראש שלי כשיר וזה ממש טוב
באותו הנושא: