3 תשובות
תקשיבי, זה לגיטימי ממש לפחד בהתחלה, אבל באמת שתראי שזו חוויה. המורה איתך, לא יכול לקרות כלום, אל תדאגי. את תלמדי דברים חדשים וכלכך תהני. בהצלחה:)
יש לך מורה שדואג לשמור עלייך וללמד אותך.
זה בסדר להיות לחוצה, אבל בסוף זה דבר שאת תסתדרי איתו, וכל המטרה של מורה זה ללמד אותך לנהוג כמו שצריך.
זה בסדר להיות לחוצה, אבל בסוף זה דבר שאת תסתדרי איתו, וכל המטרה של מורה זה ללמד אותך לנהוג כמו שצריך.
תוציאי על אופנוע
רק 15 שיעורים
רק 15 שיעורים
באותו הנושא: