4 תשובות
אני לקחתי ולא שאסור פשוט מאוד עדיף שלא להחשף לשמש..
אנונימית
שואל השאלה:
יש בעיה ללכת לים?
Nsh
לא חושבת. אבל אני לא בטוחה עדיף שתשאל את הרופא עור שלך
אנונימית
חברה שלי לקחה ויום אחד היא הלכה איתי לים ושמה מלאא קרם הגנה .אבל נראלי שעדיף שתיתיעצי עם רופא עור כי הבנתי שזה ממש לא טוב להחשף לשמש בזמן השימוש בתרופה