54 תשובות
b או c
שואל השאלה:
זה הרבה?
זה הרבה?
אנונימי
כולם כאן ברגשת סערות מהפיגועים שיש בזמן האחרון, ומהמצב הקשה שעובר על כולנו..
אבל יש כאן אנונימי חרמן שלא מצליח להתאפק בלי בושה הוא שואל אתזה
אבל יש כאן אנונימי חרמן שלא מצליח להתאפק בלי בושה הוא שואל אתזה
אנונימית
a/b
^^כןן אני מנסה לחשוב מה המידע הזה יתן לו
חשבתי שזאת בת למטויחעחכחכ
שואל השאלה:
אני לא חרמן, ואני מזועזע מהפיגוע בחדרה ואני עוקב אחריו בדריכות. אני פשוט מתעניין.
אני לא חרמן, ואני מזועזע מהפיגוע בחדרה ואני עוקב אחריו בדריכות. אני פשוט מתעניין.
אנונימי
בישראל זה a (היה כתוב כשמחפשים באנגלית)
אנונימי
b נראלי
^^^כל הקרוב אנונימי צדיק
שיט למה בן עונה על שאלה כזאת ולמה בן שואל שאלה כזאת?!
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא הבנתי
^^לא הבנתי
אנונימי
שואל השאלה:
מה כולנו?
מה כולנו?
אנונימי
שואל השאלה:
סקרן, אבל לא חרמן.
תבינו, אני לא סוטה או משהו, זה פשוט מעניין אותי. מעניינת אותי גם המידת חולצה הממוצעת לגברים, זה אומר שאני חרמן?
סקרן, אבל לא חרמן.
תבינו, אני לא סוטה או משהו, זה פשוט מעניין אותי. מעניינת אותי גם המידת חולצה הממוצעת לגברים, זה אומר שאני חרמן?
אנונימי
המידה הממוצעת זאת b
אל תגידי "לדעתי" תגידו עובדות
אל תגידי "לדעתי" תגידו עובדות
אנונימית
אפשר לדעת במה המידע הזה יעזור לך בחיים?
למה אתה סקרן לגבי שדיים?
זה נראה כמו עטינים של פרה
באמת שיש לכם פטיש לדברים הזויים ציצי זה מגעיל!
תחת זה למביני עניין
זה נראה כמו עטינים של פרה
באמת שיש לכם פטיש לדברים הזויים ציצי זה מגעיל!
תחת זה למביני עניין
אנונימית
באלוהים שיש לי
וזה פשוט הזוי שהם אוהבים ציצי
תני לי לנחש אין לך תחת
וזה פשוט הזוי שהם אוהבים ציצי
תני לי לנחש אין לך תחת
אנונימית
^^^pov: אין לך ציצים
אנונימי
אנונימי פדחן אני לא נושמת אשכרה נכנסת לתגובות ל השאלה
אנונימית
^נכנסתי לשאלה כי מלאך סיפר לי שלאחת האנונימיות פה אין ציצים
אנונימי
האנונימית רק צריכה לומר סליחה והכל יפתר...
אנונימי
באלוהים אני לא נושמת איזה פדחן דיי אתה רק מביך את עצמך
אנונימית
שאל את אבא שלך אם יש לי ציצים
אנונימית
אנונימי תפסיק
אנונימית
כשבחורה לא מבינה סרקזם...
ומה פדחן נשמה אני אנונימי כאילו זה אכפת לי
ומה פדחן נשמה אני אנונימי כאילו זה אכפת לי
אנונימי
אבא שלי ראה הרבה ציצים בחיים שלו, והוא די התאכזב משלך
אנונימי
עזוב אנונימי לא אנונימי אתה מביך אחושילינג
למה אתה בכלל נכנס לשאלה ומתחיל להתווכח עם בחורות על חזה? זה מטריד ומוזר
עזוב אל תענה
למה אתה בכלל נכנס לשאלה ומתחיל להתווכח עם בחורות על חזה? זה מטריד ומוזר
עזוב אל תענה
אנונימית
אנונימי אתה מסרטן
אנונימית
איך הטרדתי פה, אני ידעתי את התשובה של השאלה, אני לומד אנטומיה.
ושאר התגובות היו סרקסטיות כי מצחיק לעצבן פה אנשים
כיף שאנשים לוקחים אותי ברצינות ואני צוחק על זה
ושאר התגובות היו סרקסטיות כי מצחיק לעצבן פה אנשים
כיף שאנשים לוקחים אותי ברצינות ואני צוחק על זה
אנונימי
אנטומיה לא אנטומיה אתה לא אמור לענות על שאלה כזאת נקודה.
אנונימית
צודקת^
אנונימית
אתה לא מצחיק לא הבנתי איפה כאן המצחיק
אנונימית
מי את שתחליטי על אילו שאלות אסור לי לענות?
אני יודע לענות על השאלה מה הבעיות שלך.
היא לא הפנה את השאלה למגדר מסויים אז את לא יכולה לומר שאסור לי לענות כי הוא גם הוא לא שלל גברים שיענו
אני יודע לענות על השאלה מה הבעיות שלך.
היא לא הפנה את השאלה למגדר מסויים אז את לא יכולה לומר שאסור לי לענות כי הוא גם הוא לא שלל גברים שיענו
אנונימי
אם קשה לך להבין את זה, זה בעיה שלך
זה לא מוסרי..
זה לא מוסרי..
אנונימית
תקשיב אנונימי יקר
הדבר היחיד שמצחיק פה, זה שאיך דווקא שאמרתי על עטינים של פרה ישר נכנסת להתווכח??
זתומרת שקראת את כל התגובות.. בשקט בשקט.. חחח.. חרמן שובב ואז איך שכתבתי! בום! נכנסת לשיחה! איזה חרמן אתה אלוהים
הדבר היחיד שמצחיק פה, זה שאיך דווקא שאמרתי על עטינים של פרה ישר נכנסת להתווכח??
זתומרת שקראת את כל התגובות.. בשקט בשקט.. חחח.. חרמן שובב ואז איך שכתבתי! בום! נכנסת לשיחה! איזה חרמן אתה אלוהים
אנונימית
^^סרקזם לא בא בשביל להצחיק אחרים, הוא בא להעביר מסר עוקצני שמעצבן אחרים אבל אני נהנה ממנו
אנונימי
^^את לא יכולה להחליט שאני חר** גברת, אני לא עשיתי ביד חודש ותאמיני לי ששאלות בסטיפס למטרת חרמנות זה פחות אני, יש לי גבולות.
בכל מקרה, אני עניתי על השאלה ואז ראיתי מישהי שנתנה וויב שאין לה ציצים אז החלטתי לענות על מה שהיא כתבה, אסור לי?
את לא תחליטי.
וכאילו שאתן לא קוראות תגובות
אה ואל תדאגי, הציצים הקטנים שלך בדוק לא יחרמנו אותי זה בסדר...
זה שנפגעת זאת לא בעיה שלי
בכל מקרה, אני עניתי על השאלה ואז ראיתי מישהי שנתנה וויב שאין לה ציצים אז החלטתי לענות על מה שהיא כתבה, אסור לי?
את לא תחליטי.
וכאילו שאתן לא קוראות תגובות
אה ואל תדאגי, הציצים הקטנים שלך בדוק לא יחרמנו אותי זה בסדר...
זה שנפגעת זאת לא בעיה שלי
אנונימי
עייפתי
אנונימית
מה אכפת לי מתי הבאת ביד אמאא
אני מתחילה לחשוב שזה טרול או ילד בן 8
איףף תשתה חלב כבר מאוחר
אני מתחילה לחשוב שזה טרול או ילד בן 8
איףף תשתה חלב כבר מאוחר
אנונימית
מתי אנשים יבינו סרקזם וטרולים של 12 בלילה.
עזבו אתם אנשים רציניים מדי
ולאנשים רציניים עושים סרקזם.
מה שכן אני שמח שהתעצבנתן, זה עשה לי את היום היה לי כיף לשוחח איתכן
עזבו אתם אנשים רציניים מדי
ולאנשים רציניים עושים סרקזם.
מה שכן אני שמח שהתעצבנתן, זה עשה לי את היום היה לי כיף לשוחח איתכן
אנונימי
וזה מה שנקרא בנאדם/טרול טפשון קטון^
אנונימית
^^^את שאלת אותי ממקודם בפרטי את השאלה הזאת...
אנונימי
^^משחק מילים מטורף, שקלת להיות ביאליק?
אנונימי
בטח בטח ששקלתי
אנונימית
אנחנו מאושרות יא ילד קטן
אתה כזה מביך שאתה ממשיך לדבר על הגודל חזה שלי ואני לא אשקר זה אפילו מטריד.
אני לא רוצה להמשיך לדבר על זה זהו גופי, אתה לא רשאי להשפיל אותי ככה.. ועוד על סמך מחשבה כאילו זה הכי פתטי ואני אפילו לא נפגעת כי אני מודעת למה שאני קורה זה דבר ראשון.
דבר שני שתדע שאתה פתטי, ואם הינו מדברים על החלאולאו שלך היית לוקח את זה אישית, אבל אני בטוחה שאני יותר גדולה ממך, ואני בטוחה שיש לך עוד זמן לגדול אז אל תדאג אני כבר לא אשפיל אותך כמו מה שאתה עושה לי(:
לילה טוב שיהיה לך צדיק
אתה כזה מביך שאתה ממשיך לדבר על הגודל חזה שלי ואני לא אשקר זה אפילו מטריד.
אני לא רוצה להמשיך לדבר על זה זהו גופי, אתה לא רשאי להשפיל אותי ככה.. ועוד על סמך מחשבה כאילו זה הכי פתטי ואני אפילו לא נפגעת כי אני מודעת למה שאני קורה זה דבר ראשון.
דבר שני שתדע שאתה פתטי, ואם הינו מדברים על החלאולאו שלך היית לוקח את זה אישית, אבל אני בטוחה שאני יותר גדולה ממך, ואני בטוחה שיש לך עוד זמן לגדול אז אל תדאג אני כבר לא אשפיל אותך כמו מה שאתה עושה לי(:
לילה טוב שיהיה לך צדיק
אנונימית
אגב אני אסביר לכן משהו, כל עוד אתן עונות לי על התשובות זה אומר שאני אשכרה מוסיף לכן עניין כשאתן באתר הזה.
אז אתן די צריכות להודות לי על זה
אז אתן די צריכות להודות לי על זה
אנונימי
צודקת^^ נשמע שאתה באמת ילד קטן
אנונימית
^^מישהי ממש נפגעה, אוקיי זה רגע להפסיק ולהסביר לך שלא הייתה שום כוונה לפגוע וזה סרקזם, זה לא ברצינות
ולמה שתפגעי ממישהו אנונימי.
דבר שני דברו בכיף על החלאולאו שלי (אחלה שם נתנת), אני לא אקח אתכן ברצינות אף פעם אז זה לא אכפת לי...
ולילה טוב ילדה גדולה
ולמה שתפגעי ממישהו אנונימי.
דבר שני דברו בכיף על החלאולאו שלי (אחלה שם נתנת), אני לא אקח אתכן ברצינות אף פעם אז זה לא אכפת לי...
ולילה טוב ילדה גדולה
אנונימי
^^הו כן את צודקת אני ילד קטן, מה עכשיו?
זה תרם לך במשהו? חחחחחח
זה הפך את המצב ליותר גרוע?
ולאנונימית שנהנת להנות לקרוא את התגובות, איזה כיף זה לצפות מהצד בוויכוח
זה תרם לך במשהו? חחחחחח
זה הפך את המצב ליותר גרוע?
ולאנונימית שנהנת להנות לקרוא את התגובות, איזה כיף זה לצפות מהצד בוויכוח
אנונימי
רשום בגוגל שהממוצע זה c80
אבל זה כנראה כי המון עושות ניתוחים (זה יחסית גדול)
אבל זה כנראה כי המון עושות ניתוחים (זה יחסית גדול)
אנונימית
c נראלי
בוקר טוב לך^
אנונימי
באמת ישנתי ואני שטוחה אבל לפי מה שאני רואה בדרך כלל זה באמת c