29 תשובות
אני מת על רזות ומחוטבות.
נראלי שהמטרה היא להעלות גם לאחרות ולא לפגוע בכן
כי חושבים שזה בסדר להוריד להן כדי לעלות לאחרות
וזה לא בסדר,צריך להעלות לשני הצדדים.
אנונימית
אני לא יודעת אם מורידים... אני חושבת שגם אם כן מורידים, זה מטומטם כי כולן יפות
את יכולה להיות רטובה רזה או שמנה זה לא משנה
אין הגיון בזה בכלל כי אם מקבלים את כולם מקבלים את כולם
שואל השאלה:
אני אישית אחת שכן מחוטבת והכל
וכל הזמן אני רןאה בטיקטוק או סתם דיבורים שאוהבים שיש מה לתפוס
אני לא רזה מדי או משהו אבל מורידים לי אץ החשק להתאמן
אני חושבת שהתחילו באמת לרדת קצת על רזות והתחיל להיות יותר "טרנד" שהוא די בריא להתאמן ולאכול חלבון וכל זה
אבל תכלס במציאות עדיין המודל יופי זה רזה
ועדיין יש תרבות דיאטה מאוד משמעותית,
אז מה שקורה עכשיו שגם רזה זה יפה ולא יפה וגם שמנה זה יפה ולא יפה

המסקנה היא לעשות מה שבא לך
מה רע בלהגיד שאוהבים שיש מה לתפוס? גם אני אוהבת נשים (ואני בעצמי) שיש מה לתפוס. מה הקשר להוריד אתכו
שואל השאלה:
אני חושבת שיש בנות שמלאות מדי (בקטע לא בריא)
ואני לא חושבת שזה נכון להגיד לך שימי ז*ן על כולם ותאכלי כמה שבא לך
כמובן חא לרדת עליה זה חא אומר שהיא חא יפה
אבל אני אישית חושבת שיותר יתרום אם ניתן עצות כדי שלא תמות חס וחלילה בגיל 47
מסכימה איתך^^
מותר להם להגיד את דעתם ויש כאלה שנמשכים לחטובות וכאלה שיש מה לתפוס
אנונימית
שואל השאלה:
^^ יש משפטים שמורידים את הטחון לבנות השניות
ותסתכלי למעלה יש מסכימים..
בסדר גם להיות משקל 20 קילו זה לא בריא
את מנסה להוריד פה לשמנות ואת אומרת שמורידים לרזות? קצת מודעות
מה לעשות אבל? כל סבר שתגידי על מישהו יכול להוריד את הביטחון למישהו אחר. להגיד שיש מה לתפוס זה לא להוריד מכן יש הבדל
האלמונית המתוקה צודקת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת באיזה עולם את חיה כאן
אבל שיש מישהו שהיא אנורקסית לא אומרים לה איפה יפה את
אוצרים לה כל הכבוד על המאמץ שהיא אוכלת
ולמחאות יותר אומרים טל תשימי על אף אחד אני חושבת שמומלץ יותר תעזור
גם ךא לרדת עליה חס וחלילה זה בכלל לא
תמיד היו עושים דברים כאלה גם להפך
לא רואה היגיון בלהוריד לרזות בשביל לעלות לשמנות (כנל גם להפך)
זה סתם מטומטם
אנונימית 3838 זה שהם מעדיפים שיש מה לתפוס זה לא אמור להוריד לך את הביטחון
אנונימית
כי מה יפה במישהע ששוקלת 20 קילו בלחץ? אני מצטערת זה פשוט עצמות... ויש בנות מלאות ויש שמנות אל תבלבלי זה לא אותו דבר
שואל השאלה:
צודקת! מכורה וגאה
שואל השאלה:
ובת שמטר חמישים שוקלת מאה קילו זה יפה ?
שואל השאלה:
בת או בן זה לא משנה
אחותי את מדברת על שמנות או מלאות? בלבלת אותי. מלאה זה לא שמנה
שואל השאלה:
אנונימית לא שזה לא מוריד את הביטחון
באמת כל אחד ומה שהוא נמשך אבל במקביל אוצרים
כמה אלה יותר יפות וכל זה אז מה אתן תמימות תתחברו למציאות
שואל השאלה:
עכשיו על מלאות
שמנות דיברתי כי את דיברת על מישהי שוקלת 20 קילו
מלאות זה לא קריטי זה לא מזיק לגמרי כמו להיות בעודף משקל קיצוני. מלאה זה משהו כמו חמישה קילו מעל המשקל התקין, זה משהו שקל לפתור זה לא משהו קריטי כמו עודף משקל חמור
ויותר יפה שיש מה לתפוס לדעתי אין מה לעשות. כל אחד ומה שהוא נמשך לא צריך להתלונן על כל דבר
זה ממש לא שאומרים למישהי ממש שמנה "אל תשימי על אף אחד". אומרים את זה למישהי מלאה (שהמשקל הזה לא פוגע בה בריאותית).
נשים שמנות באמת סובלות הרבה משמנופוביה. למעשה, מחקרית, זה רק גורם להן להשמין יותר.
מוסיף סרטון בנושא של לויס פיטנס. ממליץ לראות
שואל השאלה:
כן אני יודעת מה זה מלאות
אבל כנראה אין לך הבנה כל כך זה בסדר שזה מה שאת אוהבת כאילו חיים שלך
דיברתי על זה שבזמן שמעלים *למלאות* מורידים לרזות
הבנת?
שואל השאלה:
אומרים את זה גם *לשמנות*
אוי נו גם מורידים לשמנות ומעלים לרזות... דיי להתייפייף