8 תשובות
12 לי לפחות ^
לי לפחות לא כאב כמעט בכלל זה עקצוצים קטנים , לוקח 2-3 פעמים עד שמתחילים לראות תוצאות ואין שיער או שהוא גדל אחרי הרבה זמן.
עולה בסביבות ה100-150 לטיפול זה משתנה מעסק לעסק ואני ממש ממליצה זה משנה חיים .
אם לא תראי תוצאות מה שבד"כ לא קורה כדאי לך לוודא שהאיזון ההורמונלי שלך בגוף מסודר ויציב.
בהצלחה!
שואל השאלה:
הו שיט אין לי כסף לזה אבל ממש בא לי לעשות כאילו זה משהו שמפריע לי אבל זה עולה מלא
כמוני כמוך אחותי אני הפסקתי כי זה היה יקר מדי אבל אני מתה להתחיל מחדש
200 שקל מפשעות ושחי.
מרגישים קצת עקצוצים אבל לא כזה נורא
עשיתי ואני ממש מרוצה
שואל השאלה:
וכמה טיפולים זה?
אין לי מושג כמה יעלה כי אני שילמתי על כל הגוף אבל לא זה לא כואב.
ואני בטיפול השלישי אז עדיין צומח אבל פחות
שווה ממש!!
אניי עשיתי ועדיין עושה, עולה לי 200 לטיפול שחי מפשעה הכל למטה וחצי רגל- זה לא כואב ברמה שאת צורחת מעקצץ לא נעים כואב בקטנה וזהו עובר אחרי כמה שניות סביל מאוד והתוצאות כיף אמלה נושרות לך שיערות ואת קירחת שם למטה בהכל