התחברות
הרשמה
איך נועלים חדר בלובי?
אבל תסבירו טוב ותכתבו איך קוראים לכם נוסיף
27 במרץ 2022, 17:00
נעילה
תשובה אחת
כשאת בשיחה ואת המנהלת יש גלגל שיניים למעלה קטן מצד שמאל ואז יש את המצב של החדר כתוב friends ואז תלחצי ותשני ל locked
(
(Ziv(ush
באותו הנושא:
היום היה חיילים שישנו בלובי של הבניין שלי ואמא שלי הורידה להם שתייה ואוכל, אבל למה הם ישנו בלובי שלנו? ולא בבית שלהם?
רק אני השתנתי ועשיתי צרכים פעם בלובי של בניין?
*מי שגר בבתים חדשים* יש לכם מראה בלובי?
תעסיקו אני תקוע בלובי המעלית לא עובדת מה לעשות ?
למה ישראל בידור כל שנייה נועלים את העמוד שלהם ואז פותחים ואז שוב נועלים ?
המשפחה שלי נטשה אותי במלון ואני בלובי והם איפשהו במלון איך למצוא אותם?
יש לי פסיכולוגית בחמש, אני בלובי של הבניין כרגע, מתי לעלות אליה?
יש לי שאלה לגבי סימס 4 בלובי של create a sim
עכשיו הייתי למטה ואז חזרתי לבניין והיה עוד מישהו איתי בלובי
אם אני עם האקר בלובי אני אקבל באן אם הוא יקבל באן?
יש הומלס בלובי של הבניין שלי שזורק תקקה שלו על הקירות וזה מסריח מה לעשות?