9 תשובות
שואל השאלה:
^^^איך זה הגיוני שכולם בדיכאון
^^^איך זה הגיוני שכולם בדיכאון
אנונימית
לא כולם
האתר הזה מיועד למי שצריך עזרה אחותי
לא כולם אבל, כן יש פה הרבה באתר לפחות ממה שאני ראיתי אבל לא הרוב
לא כולם
ספאם ספאם ספאם ספאם
אנונימית
לא, יש כאלה שעושים בשביל ספאם, יש כאלה שבאמת ככה, מוצאים נוחות כאן סוג של.
יש אנשים שמהאתר עצמו מקבלים דיכאון, בכללי הם מרגישים כאן איזור נוחות.
יש אנשים שמהאתר עצמו מקבלים דיכאון, בכללי הם מרגישים כאן איזור נוחות.
מה הקשר ספאם
לא רק באתר יש הרבה בכללי שבדכאון
באותו הנושא: