45 תשובות
לחשוב מה את רוצה,
להתפשר על דברים כאלו, ויהיו עוד הרבה דברים כאלו (במיוחד כשתגיעו לסוגייה של חתונה וילדים)
או לחתוך עם כל הקושי בשביל להשיג באמת את מה שאת רוצה.
לדעתי זה אפשרי להיות בזוגיות עם אדם שיש לו השקפה שונה משלך אבל זה דורש ויתורים מהצד שלו ושלך גם
להתפשר על דברים כאלו, ויהיו עוד הרבה דברים כאלו (במיוחד כשתגיעו לסוגייה של חתונה וילדים)
או לחתוך עם כל הקושי בשביל להשיג באמת את מה שאת רוצה.
לדעתי זה אפשרי להיות בזוגיות עם אדם שיש לו השקפה שונה משלך אבל זה דורש ויתורים מהצד שלו ושלך גם
תראי מניסיון כל עוד אתם לא תצליחו להתפשר לגביי דברים ושאת והוא תוותרו על דברים מדי פעם הזוגיות הזאת לא תצליח עכשיו ובעתיד אז כדי לך לשקול את זה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא אמר שהוא רוצה משפחה דתית
בעיקרון הוא רק שומר שבת אבל אני מדברת איתו ורואה שהוא שניה מלצאת בשאלה , יש לו דעות יותר גרועות מלחילוניים לדעתי בעניין הזה
אני רוצה גבר דתי אבל קשה לי לוותר בגלל משהו כזה, אני גם לא אוריד מהרמה שלי בשבילו
אם הוא רוצה שיתחזק בשבילי אני בחיים לא יורדת מהדת
הוא אמר שהוא רוצה משפחה דתית
בעיקרון הוא רק שומר שבת אבל אני מדברת איתו ורואה שהוא שניה מלצאת בשאלה , יש לו דעות יותר גרועות מלחילוניים לדעתי בעניין הזה
אני רוצה גבר דתי אבל קשה לי לוותר בגלל משהו כזה, אני גם לא אוריד מהרמה שלי בשבילו
אם הוא רוצה שיתחזק בשבילי אני בחיים לא יורדת מהדת
אנונימית
^^^^
חחח אהבתי את ההחלטיות,
אני חושבת שמה שנכון זה להפריד כוחות אבל אם היא רוצה לדעת אם זה אפשרי אז כן:)
חחח אהבתי את ההחלטיות,
אני חושבת שמה שנכון זה להפריד כוחות אבל אם היא רוצה לדעת אם זה אפשרי אז כן:)
אבל בלי קשר כל הכבוד לך שאת מתחזקת זה לא מובן מאליו :)
שואל השאלה:
תודה רבה :)
עוד דוגמה אנשים רנדומליים אפילו יעריכו חזרה בתשובה, צניעות וכו
הוא כזה, מה אכפת לי
ככה שזה מבאס!!
תודה רבה :)
עוד דוגמה אנשים רנדומליים אפילו יעריכו חזרה בתשובה, צניעות וכו
הוא כזה, מה אכפת לי
ככה שזה מבאס!!
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה קשה גם יש לי מלא ניסיונות כמו שאת רואה עם בחור לא דתי, היה לי גם בעבר עם ערבי שלא נדע(לא היה קשר קשר אבל ניסיון)
גם מלחמות עם צניעות
גם רוצה ללכת לחדר כושר לצד הנשים אבל חברות רוצות ללכת לצד הרגיל עם כולם.. קשה קשה
כן זה קשה גם יש לי מלא ניסיונות כמו שאת רואה עם בחור לא דתי, היה לי גם בעבר עם ערבי שלא נדע(לא היה קשר קשר אבל ניסיון)
גם מלחמות עם צניעות
גם רוצה ללכת לחדר כושר לצד הנשים אבל חברות רוצות ללכת לצד הרגיל עם כולם.. קשה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה
ותודה רבה
אנונימית
את לא יכולה להאשים אותו אחות, תחשבי שכמו שאת גילית עכשו את הדת ואת 100% בתוך זה
אז הוא גם גילה עכשו עולם אחר והא לו לחקור. נכון שזה מבאס אבל לפעמים החיים מבאסים:(
אז הוא גם גילה עכשו עולם אחר והא לו לחקור. נכון שזה מבאס אבל לפעמים החיים מבאסים:(
שואל השאלה:
אני מסכימה אבל בתור מישהי שהייתה בעולם שהוא רוצה להיכנס אליו אין שם כלום.. הוא לא ימצא שם דברים וואו בוא נגיד את זה ככה, גם בשביל הבן אדם הוא ילד טוב הוא יכול להדרדר בשניה, נגיד לעישון ופתאום דברים כאלה שהוא לא עושה בכלל
וכן עם ערבי זה היה קשה ממש כבר להתרחק וגם היינו באותו מקום עבודה ככה שלראות אותו כל הזמן.. היה לא משהו
אני מסכימה אבל בתור מישהי שהייתה בעולם שהוא רוצה להיכנס אליו אין שם כלום.. הוא לא ימצא שם דברים וואו בוא נגיד את זה ככה, גם בשביל הבן אדם הוא ילד טוב הוא יכול להדרדר בשניה, נגיד לעישון ופתאום דברים כאלה שהוא לא עושה בכלל
וכן עם ערבי זה היה קשה ממש כבר להתרחק וגם היינו באותו מקום עבודה ככה שלראות אותו כל הזמן.. היה לא משהו
אנונימית
אני מסכימה איתך אבל הוא לא יודע את מה שאת יודעת, ולפעמים כדי להבין צריך לנסות ולטעות
תאמיני לי אני גם במקום הזה
תאמיני לי אני גם במקום הזה
אם לא תנסי לא תדעי תהיי איתו תקופה כלשהי ואז תראי אם הוא מוכן להתגמש איתך ואת מוכנה איתו ואם הפערים לא כל כך גדולים ואם זה אפשרי ואת אוהבת אותו אז תשארו ושיהיה לכם חיים טוב :)
אנונימי
שואל השאלה:
באיזה מקום את?
באיזה מקום את?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי
זה שברון לב להיכנס לקשר שלא ידוע לאן הוא הולך
אתה רןצה להיכנס לקשר בתחילה בלי ספקות
אנונימי
זה שברון לב להיכנס לקשר שלא ידוע לאן הוא הולך
אתה רןצה להיכנס לקשר בתחילה בלי ספקות
אנונימית
^^ירידה רוחנית, משבר אמונה, התרחקות..
בגלל זה אמרתי תקופה קצרה כי אז לא תקשרו אחד אל השני ממש וזה יכול להיות או זוגיות מושלמת אם תצליחו להסתדר או זוגיות כושלת וככה תיפרדו ותוכלו להיות חברים טובים אז לא בתור זוג
אנונימי
שואל השאלה:
אנוכי
כן אני מבינה יש שלבים כאלה
תעשי חשבון נפש עם עצמך תראי מה טוב לך, תשאלי את עצמך שאלות ותראי . ככה אני עשיתי ופשוט חזרתי בתשובה , חשבון נפש תמיד עוזר
ואם יש לך ספקות פשוט תתחילי לחקור על הדת , על כל דבר יש תשובות היום והכל אמת לאמיתה
אנוכי
כן אני מבינה יש שלבים כאלה
תעשי חשבון נפש עם עצמך תראי מה טוב לך, תשאלי את עצמך שאלות ותראי . ככה אני עשיתי ופשוט חזרתי בתשובה , חשבון נפש תמיד עוזר
ואם יש לך ספקות פשוט תתחילי לחקור על הדת , על כל דבר יש תשובות היום והכל אמת לאמיתה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי
באסה שזה כזה מסובך אוף
אנונימי
באסה שזה כזה מסובך אוף
אנונימית
צודקת אהבה זה קשה חח
אנונימי
חחח תאמיני לי גדלתי בבית עם המון תורה. אני יודעת את כל מה שאני רוצה לדעת ואני עדיין לא מבינה.
יש דברים נסתרים מאיתנו ואני לא בטוחה שאני יכולה ללכת על עיוור:)
יש דברים נסתרים מאיתנו ואני לא בטוחה שאני יכולה ללכת על עיוור:)
לא קראתי את כל התגובות אז סליחה אם אמרו כבר אבל זה מתכון לאסון, את צועדת בדרך מסוימת ואז מתחברת עם מישהו שצועד בדיוק בדרך ההפוכה.
אני באמת מציע לך באופן הכי קר שיש לנתק קשר כי זה יכול לפגוע לך בחזרה בתשובה שלך שזה הדבר שאת צריכה להעריך יותר מכל דבר אחר כרגע. איזו זכות יש לך שאת חוזרת בתשובה... אל תהרסי את זה :|
אני באמת מציע לך באופן הכי קר שיש לנתק קשר כי זה יכול לפגוע לך בחזרה בתשובה שלך שזה הדבר שאת צריכה להעריך יותר מכל דבר אחר כרגע. איזו זכות יש לך שאת חוזרת בתשובה... אל תהרסי את זה :|
שואל השאלה:
כמו שאמרתי אף אחד לא יהרוס לי את החזרה בתשובה
או שהוא יתחזק או שאין מה לעשות אבל אני ממשיכה בדרך שלי
כמו שאמרתי אף אחד לא יהרוס לי את החזרה בתשובה
או שהוא יתחזק או שאין מה לעשות אבל אני ממשיכה בדרך שלי
אנונימית
אוקיי אז, זה עדיין להכניס ראש בריא למיטה חולה. את לא יכולה להיתלות בתקווה שאולי הוא יתחזק, ואם הוא בסוף יהיה חילוני? זה סיוט שאת ממש לא רוצה להיכנס אליו. את רוצה להקים בית בישראל עם בחור ירא שמיים ושומר מצוות, לא משהו אחר...
מסכימה^
לא הבנתי מה יש להעריך אותך שאת " צנועה " בכל מקרה אם אתם לא באותו ראש תחתכו תחסכו לשניכם כאב מיותר
אנונימי
שואל השאלה:
לא בכללי צנועה אלא נגיד אם אני בים כמו שאמרתי אני לא אשים בגד ים ככה מול כולם , הוא לא אוהב שזה בא מקטע דתי. וכן זה נשמע טוב שהוא לא יוצא נגד זה אלא תומך רק..
לא בכללי צנועה אלא נגיד אם אני בים כמו שאמרתי אני לא אשים בגד ים ככה מול כולם , הוא לא אוהב שזה בא מקטע דתי. וכן זה נשמע טוב שהוא לא יוצא נגד זה אלא תומך רק..
אנונימית
אם הוא תומך ומפרגן מעולה, אני מחמיא ומפרגן לחברה שלי שהיא לובשת בגד ים היא מעלפת, אבל שוב אם אתם לא באותו ראש זה לא פייר גם בשבילו .. תהיו כנים וגלוים אחד עם השנייה
אנונימי
שואל השאלה:
נו אז בדיוק אם אתה מפרגן לחברה שלך כי היא רוצה ללבוש בגד ים אז יופי
אבל למה שאני לא רוצה ללבוש בגד ים אני לא אקבל פירגון מצידו על זה?
הבנת כאילו זה סתם מה שמציק
נו אז בדיוק אם אתה מפרגן לחברה שלך כי היא רוצה ללבוש בגד ים אז יופי
אבל למה שאני לא רוצה ללבוש בגד ים אני לא אקבל פירגון מצידו על זה?
הבנת כאילו זה סתם מה שמציק
אנונימית
כי הוא לא מאמין בזה כנראה ותכלס גם אני לא מבין אותו .. בכל מראה כנראה אתם לא מתאימים לא חייב בכוח
אנונימי
שואל השאלה:
לא בהכרח אנחנו אותו אופי שנינו דפוקים וממש מחוברים רק הקטע הזה הורג
למרות שאנחנו לא זוג אז עדיין אפשר ליישר דברים..
לא בהכרח אנחנו אותו אופי שנינו דפוקים וממש מחוברים רק הקטע הזה הורג
למרות שאנחנו לא זוג אז עדיין אפשר ליישר דברים..
אנונימית
אז תבלו במקום אחר ששניכם תאהבו ונגמר העניין , בכל מקרה בין דתי לחילוני יש סתירות רבות ואם אתם פונים לכיוונים שונים תביני לבד, בחיים צריך לבחור צד
אנונימי
מצטרף לעברי אנוכי ולכאן כדי לעזור.
אנונימי
שואל השאלה:
הוא בכלל לא חזר בשאלה הוא סתם חושב על זה
הוא שומר שבת לומד בבית ספר דתי.. בגלל זה הרשתי לעצמי שנתחיל לדבר קצת יותר
הוא בכלל לא חזר בשאלה הוא סתם חושב על זה
הוא שומר שבת לומד בבית ספר דתי.. בגלל זה הרשתי לעצמי שנתחיל לדבר קצת יותר
אנונימית
בדיוק אתם בראש שונה לגמרי.. זו לא אי התאמה קטנה שאפשר להתגבר עליה
אני באמת לא אומרת את זה מניסיון להוריד... אלא פשוט שתזכי לזוגיות בריאה ונכונה שמתאימה לך, ושבן הזוג יקבל אותך כמו שאת ויאהב אותך כמו שאת
אני באמת לא אומרת את זה מניסיון להוריד... אלא פשוט שתזכי לזוגיות בריאה ונכונה שמתאימה לך, ושבן הזוג יקבל אותך כמו שאת ויאהב אותך כמו שאת
מחזקת ממש את עברי אנוכי
גם אם זה לא נראה שזה יפגע עכשיו לאט לאט זה יכול לחלחל אלייך.. וגם אם לא, את יודעת איזה קשה זה לחיות עם בן אדם בראש כמעט לגמרי שונה משלך? את עכשיו אולי מחוברת אליו רגשית וזה קשה אבל תאמיני לי זה הדבר הנכון לעשות.. בע"ה אם תמצאי מישהו שמתאים לך באמת את תביני..
גם אם זה לא נראה שזה יפגע עכשיו לאט לאט זה יכול לחלחל אלייך.. וגם אם לא, את יודעת איזה קשה זה לחיות עם בן אדם בראש כמעט לגמרי שונה משלך? את עכשיו אולי מחוברת אליו רגשית וזה קשה אבל תאמיני לי זה הדבר הנכון לעשות.. בע"ה אם תמצאי מישהו שמתאים לך באמת את תביני..
שואל השאלה:
אז לדבר איתו על זה כאילו לבדוק אם זה בטוח הדרך שאותה הוא ירצה?
אז לדבר איתו על זה כאילו לבדוק אם זה בטוח הדרך שאותה הוא ירצה?
אנונימית
חשוב תמיד לזכור, שקשר זוגי נועד לממש בית משותף עם דרך משותפת, וחינוך משותף.
אם אתם לא מתואמים על הדרך, זה לא משנה כמה מקסים הוא וכמה טוב לך איתו, בסוף את תצטרכי לבחור בין האמת שלך, לבינו.
ואת תבחרי באמת שלך, אז למה להכניס את עצמך לכאב הזה?
אם אתם לא מתואמים על הדרך, זה לא משנה כמה מקסים הוא וכמה טוב לך איתו, בסוף את תצטרכי לבחור בין האמת שלך, לבינו.
ואת תבחרי באמת שלך, אז למה להכניס את עצמך לכאב הזה?
בשמחה:)) אני פה אם תצטרכי עוד משהו
שואל השאלה:
תודה רבה !
תודה רבה !
אנונימית
נשמע גבר רצח תאמת מפרגן לחברה שלו ? אין הרבה כאלה בארץ
אנונימי
זה כבר שאלה אחרת, האם להיות בקשר עם מישהו רק כדי לחזק אותו.
אני חושב שבצורה כללית זה לא דבר שהוא נכון, בטח לא שמעורב רגשות.
אני חושב שבצורה כללית זה לא דבר שהוא נכון, בטח לא שמעורב רגשות.
אם הוא יורד מהדת - תתרחקי
לפי מה שאת מתארת זה די ברור, אני חושבת (תעשי מה שאת רוצה זו דעתי) שתדברי איתו על כל הנושא ושאת מרגישה שאתם לא הולכים לאותו הכיוון וזה וכך תסיימו את זה
(יש מצב שהוא ינסה לשכנע אותך שלא להיפרד למרות זאת אבל אל תיפלי לזה.. כי אמנם בהתחלה הוא יתנהג כמו שאת רוצה אבל אחר כך יחזור לדרכו הטבעית כי ככה זה אנשים לא משתנים ככ מהר)
בהצלחה
(יש מצב שהוא ינסה לשכנע אותך שלא להיפרד למרות זאת אבל אל תיפלי לזה.. כי אמנם בהתחלה הוא יתנהג כמו שאת רוצה אבל אחר כך יחזור לדרכו הטבעית כי ככה זה אנשים לא משתנים ככ מהר)
בהצלחה
כן, תדברי איתו, תראי מה הוא רוצה מהעתיד שלו, ומשם תחליטי. המון בהצלחה (:
שואל השאלה:
הבעיה איתו שהוא לא יודע מה הוא באמת רוצה מעצמו
נגיד אני שאלתי אותו, אתה תחזור בשאלה? הוא אומר לא יודע לא יודע
הוא ממש לא סגור ולפחות בעניין הזה אני יכולה לבוא להשפיע עליו לטובה
הבעיה איתו שהוא לא יודע מה הוא באמת רוצה מעצמו
נגיד אני שאלתי אותו, אתה תחזור בשאלה? הוא אומר לא יודע לא יודע
הוא ממש לא סגור ולפחות בעניין הזה אני יכולה לבוא להשפיע עליו לטובה
אנונימית