6 תשובות
אם הוא לא אוכל או שהוא לא זז מהמקום שלו כזה...
שואל השאלה:
זה קורה לו לפעמים. ההורים שלי ולפעמים גם אנשים אומרים שהוא בדיכאון אבל הוא הכי לא. הוא כלב מאוד קופצני, חברותי ושמח. לפחות ככה זה נראה.
זה קורה לו לפעמים. ההורים שלי ולפעמים גם אנשים אומרים שהוא בדיכאון אבל הוא הכי לא. הוא כלב מאוד קופצני, חברותי ושמח. לפחות ככה זה נראה.
אנונימית
אולי כדאי להתייעץ עם הוטרינר שלו
יש הרבה סממנים שאני מצטערת שאין לי כוח למנות עכשיו, אבל תדאגו להוציא אותו הרבה החוצה ולשחק איתו, להעביר לו ליטופים בבית. שהוא יוציא הרבה אנרגיה
לכי לוטרינר נראלי יש לו משהו אחר אם הוא שמח
איך הוא מתנהג ביום יום?
פעם הוא התנהג אחרת מזה? בן כמה הוא ?
פעם הוא התנהג אחרת מזה? בן כמה הוא ?
אנונימית
באותו הנושא: