9 תשובות
יש יותר בנות
שואל השאלה:
בנות מבנים**
בנות מבנים**
אנונימית
זו טעות יש יותר בנות
נשים חיות בממוצע עד גיל יותר גבוהה
יש דווקא יותר בנים מבנות, אפילו שנשים חיות ליותר זמן. (אני מניח שאפשר למצוא גם נתונים סותרים, אבל זה מה שמצאתי מחיפוש מהיר (אני אצרף קישור))
וזה קורה כי מפילים יותר בנות מאשר בנים (שוב, על פי המחקרים שמצאתי).
וזה קורה כי מפילים יותר בנות מאשר בנים (שוב, על פי המחקרים שמצאתי).
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
מפילים יותר בנות מבנים כי נולדים יותר בנות מבנים
מפילים יותר בנות מבנים כי נולדים יותר בנות מבנים
אנונימית
^ לא... ביולוגית בהפריה יש סיכוי של בדיוק 50% לכל מין.
הסיבה לחשוב שיש יותר נשים (ושבגללה באמת בעבר היו יותר נשים) היא שנשים חיות משמעותית יותר.
הסיבה לחשוב שיש יותר נשים (ושבגללה באמת בעבר היו יותר נשים) היא שנשים חיות משמעותית יותר.
קישורים מצורפים:
לא באמת יודעת אבל נראה לי כי זה פשוט לא סימטרי, לא חושבת שיש סיבה מסוימת
אין
באותו הנושא: