11 תשובות
3 4 כל פעם
אנונימית
רק מגבונים!
1.


~אנונימית שאיננה אנונימית
אנונימית
וואי זה נהיה מה זה לגיטימי פה לשאול שאלות אישיות כאלה
אני משתמש במגבונים
6 ואז לקפל לחצי שיהיה 3 מכל צד
אבל שזה יהיה נייר של שתי שכבות לא של אחד
אנונימית
לא משתמש בנייר, דוחף תאצבע ומלקק.
אנונימי
שואל השאלה:
^^ זה קצת בני גורן לי
אנונימית
מתחילים בשלושה
כשרואים שיש תוצאות מחליפים לשניים
ובסוף אחד כדי לסיים את העבודה
מגבונים לא נמסים ועושים סתימות ונזק
אפילו ניר קלינקס עושה סתימות

זה תלוי ביציאה

avallamaima

גם כינוי מנצח וגם תשובה די קולעת
אנונימי
אין מגבונים שמתמוססים באסלה. זה שקר שמאכילים אותנו....
אנונימי