5 תשובות
אל תדאגי מלצרים תמיד נחמדים והבנים יעשו לך את כל העבודה
מניסיון
גם אני נלחצתי שהתחלתי ובאמת זה היה קשה אבל בסופו של דבר זה יגמר ואת תשמחי שהתחלת:) בהצלחהה
תבואי עם מצב רוח ואל תתביישי לשאול שאלות אם לא הבנת משהו, קטן עלייך
איך היה?
מקווה שבסדר :)
שואל השאלה:
העובדים סבבה אבל העבודה הייתה לי די קשה ומעייפת השרירים שלי ברגליים ובידיים עד עכשיו תפוסים ( מההליכה והמגשים)
אנונימית