5 תשובות
אל תדאגי מלצרים תמיד נחמדים והבנים יעשו לך את כל העבודה
מניסיון
מניסיון
גם אני נלחצתי שהתחלתי ובאמת זה היה קשה אבל בסופו של דבר זה יגמר ואת תשמחי שהתחלת:) בהצלחהה
תבואי עם מצב רוח ואל תתביישי לשאול שאלות אם לא הבנת משהו, קטן עלייך
איך היה?
מקווה שבסדר :)
מקווה שבסדר :)
שואל השאלה:
העובדים סבבה אבל העבודה הייתה לי די קשה ומעייפת השרירים שלי ברגליים ובידיים עד עכשיו תפוסים ( מההליכה והמגשים)
העובדים סבבה אבל העבודה הייתה לי די קשה ומעייפת השרירים שלי ברגליים ובידיים עד עכשיו תפוסים ( מההליכה והמגשים)
אנונימית
באותו הנושא: