10 תשובות
מעדן אווז. הכי פחות נורא
אנונימי
שניצללאהבת חיי
שניצל
שואל השאלה:
אתם אומרים את זה אחרי שטעמתם אחרים חוץ משניצל?
אתם אומרים את זה אחרי שטעמתם אחרים חוץ משניצל?
אנונימית
טעמתי רק שניצל אה
אבל עדין זה טעים
אבל עדין זה טעים
שניצל הכי טעים
שניצל זה טיגון עמוק ישן וזה לא בריא
אנונימי
גם כל כריך אחר שם זה מטוגן ולא בריא ^
לא נכון כי חלק גדול מאוד זה צלוי ולא בטיגון
אנונימי
שואל השאלה:
טעמתי את העוף טריאקי מסתבר שזה יותר טעים משניצל
טעמתי את העוף טריאקי מסתבר שזה יותר טעים משניצל
אנונימית
באותו הנושא: