15 תשובות
8+
6 ומעלה לדעתי
9/10 לא יודעת אפילו פחות
נראלי 8 או 9
6~8 בערך
8 לראות
10 לקרוא
10 לקרוא
אנונימית
מה
בנטפליקס כתוב 13 נראלי
כי יש שם דם ומוות ודברים מפחידים למיניהם
אבל לקרוא אפשר מכל גיל כי זה ספר לא רואים כלום
בנטפליקס כתוב 13 נראלי
כי יש שם דם ומוות ודברים מפחידים למיניהם
אבל לקרוא אפשר מכל גיל כי זה ספר לא רואים כלום
12 כזה
אני התחלתי לקרוא בגיל 8 וראיתי את הסרטים בגיל 9
התחלתי לקרוא בגיל 9, לספר הראשון זה עוד בסדר. השאר - טעות נוראית.
נניח שהשני והשלישי עוד בסדר לגיל 9...
מהרביעי כבר ממש לא.
אלו לא ספרים לילדים קטנים.
אפילו 12+
ומכיוון שצריך לראות את הסרטים רק אחרי שקוראים את הספרים - אותו גיל.
נניח שהשני והשלישי עוד בסדר לגיל 9...
מהרביעי כבר ממש לא.
אלו לא ספרים לילדים קטנים.
אפילו 12+
ומכיוון שצריך לראות את הסרטים רק אחרי שקוראים את הספרים - אותו גיל.
כל גיל
לקרוא נראלי אפשר מגיל שש בערך
את הסרט הראשון והשני אפשר לראות כבר מגיל 8 אבל סרטים 3-8 כבר לגיל 12+
את הסרט הראשון והשני אפשר לראות כבר מגיל 8 אבל סרטים 3-8 כבר לגיל 12+
7 כזה
אבל את הסרטים 3-7 כאילו מאיזה גיל 9
אבל את הסרטים 3-7 כאילו מאיזה גיל 9
אני התחלתי לקרוא בגיל 10 ואני מכירה ילדים שקוראים את זה בגיל הזה.
אני מניחה שזה קצת הפחיד אותי בגיל הזה
אבל זה בסך הכל בסדר.
את הסרטים ראיתי בגיל 11 כזה וזה נראה לי ממש אחלה גם בגיל הזה לראות.
אבל זה משתנה מבן אדם לבן אדם זה שלי זה היה יחסית בסדר לא אומר שלכולם.
אני מניחה שזה קצת הפחיד אותי בגיל הזה
אבל זה בסך הכל בסדר.
את הסרטים ראיתי בגיל 11 כזה וזה נראה לי ממש אחלה גם בגיל הזה לראות.
אבל זה משתנה מבן אדם לבן אדם זה שלי זה היה יחסית בסדר לא אומר שלכולם.