9 תשובות
כל עמוק יותר
קול**
אתה בן 16 מה גברי בדיוק אמלה תחכה קצת תעשה בגריות אתה עדיין ילד
אנונימית
לול
שואל השאלה:
כן אבל גם יש נטייה כזו בדיבור משהו מוזר כזה
כן אבל גם יש נטייה כזו בדיבור משהו מוזר כזה
מה זה קול גברי אשכרה... אין דרך לשנות את הקול שלך הדרך היחידה זה ניתוח מיתרי הקל
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור לזה שהקול שלי עמוק פשוט יש לו הוא לא גבוה הוא פשוט כזה מוזר
זה לא קשור לזה שהקול שלי עמוק פשוט יש לו הוא לא גבוה הוא פשוט כזה מוזר
טוב אז תגביה את הקול שאתה מדבר עד שתתיאש...
אנונימית
זה עניין של מיתרי קול אחי, אבל אתה בן 16, הקול שלך לא התפתח סופית.
אם זה מביא לך תקווה אז שלי הפך לקול עמוק בגיל 15-16 לפני איזור 16 הוא היה ציפציף בטירוף.
אם זה מביא לך תקווה אז שלי הפך לקול עמוק בגיל 15-16 לפני איזור 16 הוא היה ציפציף בטירוף.
אנונימי
באותו הנושא: