52 תשובות
אמאלה כן, ממש.
לגמרי, נשמע מהמם
בהצלחה3>
בהצלחה3>
אנונימית
וואו לדעתי זה יהיה מדהים.
רעיון טוב בהצלחה
כן, גם אפליקציה זה אחלה
לא
לא, נשמע לי כמו אתר מטןמטמ לגמרי, למי יש כוח לעשות דברים שאפליקציה אומרת לו?
שואל השאלה:
יש פה כמה פרטים שלא נתתי. איך שזה יהיה בנוי זה באמת ייתן רמה קצת יותר קשה כל פעם שיהיה אפשר להתמודד איתה.
יש פה כמה פרטים שלא נתתי. איך שזה יהיה בנוי זה באמת ייתן רמה קצת יותר קשה כל פעם שיהיה אפשר להתמודד איתה.
אנונימי
לא, נשמע לי כמו מערכת שבקלות תתגלגל לדברים פחות טובים ואינטרקציות משונות.
שואל השאלה:
כן כמובן שבהמשך זה יהיה זמין גם באפליקציה.
כן כמובן שבהמשך זה יהיה זמין גם באפליקציה.
אנונימי
לא ממש...
ניראלי שביטחון לא חסר לי
ניראלי שביטחון לא חסר לי
לא ממש. יש דברים שלא משנה מה אני לא אעשה
שואל השאלה:
היי, מה הכוונה שלך? תוכלי לפרט?
היי, מה הכוונה שלך? תוכלי לפרט?
אנונימי
אני לא יודעת איך להסביר את זה, אבל פעם מישהו נתן לי משימה לעמוד מול המראה ולהגיד בקול דברים טובים על עצמי וזה היה כל כך מביך ואני לא מעוניינת לעשות משימות כאלו, זה ממש קשה לי לא משנה כמה אני מנסה
כן כן כן כן כן ועוד פעם כן.
שואל השאלה:
אני לגמרי מבין אותך! זה בדיוק הסיבה שאני רוצה לפתוח את האתר הזה!
היה לי קושי עם כל מיני דברים כאלו ולכן חשבתי על דרך שתיתן אתגרים שהם רק טיפ טיפה מחוץ לאזור הנוחות של כל אחד. יהיו נניח 100 רמות שונות ודרך איזה שאלון קצרצר את תדעי איפה את מבין כל הרמות ואז משם תתחילי, או אפילו מטיפה יותר נמוך כדי שתראי שהכל הולך סבבה ותקבלי מוטיבציה להמשיך.
עכשיו כשאנחנו מחפשים דרכים להעלות ביטחון יש כל מיני דברים שפשוט לא נוחים לנו לעשות. כמו להגיד למישהו שמרים משקולת של 5 קילו בוא תנסה 25 קילו, 17 קילו, 36 קילו..כשהדרך הברורה היא להתקדם ל-6 ואז 7..רק שקשה לעשות רשימה כזאת בתחום הביטחון עצמי כי זה לא כזה פשוט, ובדיוק לזה יש לי רעיון.
איך זה נשמע? :)
אני לגמרי מבין אותך! זה בדיוק הסיבה שאני רוצה לפתוח את האתר הזה!
היה לי קושי עם כל מיני דברים כאלו ולכן חשבתי על דרך שתיתן אתגרים שהם רק טיפ טיפה מחוץ לאזור הנוחות של כל אחד. יהיו נניח 100 רמות שונות ודרך איזה שאלון קצרצר את תדעי איפה את מבין כל הרמות ואז משם תתחילי, או אפילו מטיפה יותר נמוך כדי שתראי שהכל הולך סבבה ותקבלי מוטיבציה להמשיך.
עכשיו כשאנחנו מחפשים דרכים להעלות ביטחון יש כל מיני דברים שפשוט לא נוחים לנו לעשות. כמו להגיד למישהו שמרים משקולת של 5 קילו בוא תנסה 25 קילו, 17 קילו, 36 קילו..כשהדרך הברורה היא להתקדם ל-6 ואז 7..רק שקשה לעשות רשימה כזאת בתחום הביטחון עצמי כי זה לא כזה פשוט, ובדיוק לזה יש לי רעיון.
איך זה נשמע? :)
אנונימי
כן כן כן כן ועוד ועוד ועוד וכן ופשוט כן אמג.!!!!!!
חייב חייב חייב
זה יעזור למלא ילדים ואנשים
זה יעזור למלא ילדים ואנשים
חייב שיהיה דבר כזה, אבל לדעתי עדיף אפליקציה ולא אתר
שואל השאלה:
היי, אפליקציה כנראה תגיע בשלב מעט מאוחר יותר אחרי שיהיו קצת הכנסות ויהיה תקציב מתאים :)
היי, אפליקציה כנראה תגיע בשלב מעט מאוחר יותר אחרי שיהיו קצת הכנסות ויהיה תקציב מתאים :)
אנונימי
כןן
באופן אישי לא ממש אבל אני חושבת שיצא לי להתקל באפליקציות בסגנון..
כן
שואל השאלה:
האמת שלא ראיתי משהו כמו מה שאני חושב לעשות. גם לא הסברתי פה בדיוק איך אני מתכוון לעשות את זה ככה שאני די בטוח שלא קיים כזה, לא כמו איך שאני מדמיין לעשות אותו. ואם קיים משהו יחסית דומה זה בסדר, זה רק מראה שהרעיון טוב :)
תודה.
האמת שלא ראיתי משהו כמו מה שאני חושב לעשות. גם לא הסברתי פה בדיוק איך אני מתכוון לעשות את זה ככה שאני די בטוח שלא קיים כזה, לא כמו איך שאני מדמיין לעשות אותו. ואם קיים משהו יחסית דומה זה בסדר, זה רק מראה שהרעיון טוב :)
תודה.
אנונימי
אם יש אתר שבאמת יוכל לעשות כזה דבר אז זה מבורך, אבל מודה שאני מעט סקפטי.
לתת כל פעם אתגר קשה יותר לא מבטיח ביטחון כלל, אפשר לא לעמוד בו מן הסתם וגם אם עומדים בו.. לא ברור למה זה בהכרח יעלה ביטחון.
אם העניין כזה פשוט כל אחד היה עושה זאת בעצמו, מציב אתגר, עומד בו, מקבל ביטחון, אבל החיים וביטחון עצמי מורכבים יותר מזה
לתת כל פעם אתגר קשה יותר לא מבטיח ביטחון כלל, אפשר לא לעמוד בו מן הסתם וגם אם עומדים בו.. לא ברור למה זה בהכרח יעלה ביטחון.
אם העניין כזה פשוט כל אחד היה עושה זאת בעצמו, מציב אתגר, עומד בו, מקבל ביטחון, אבל החיים וביטחון עצמי מורכבים יותר מזה
חד משמעית שכן יש אנשים שלא יודו בזה כי קשה להם ואולי באמת יש אנשים שלא צריכים את זה אבל זה רעיון מדהים בעיניי מקווה לראות את זה עוד כמה שנים ❤
שואל השאלה:
אני יכול להבין למה אתה סקפטי, זה באמת לא פשוט.
אני פשוט לא רוצה לחשוף את כל הפרטים ואולי אם היית יודע אותם היית מבין למה זה כנראה יעבוד (כך לדעתי לפחות).
אלו יהיו אתגרים שמתמקדים בביטחון עצמי, יש לא מעט כאלו, אבל קשה למצוא משהו שיהיה בצורה הדרגתית כזו. במידה ולא מצליחים זה גם משהו שחשבתי עליו, אבל שוב קשה לשתף יותר מידי, יש כמה פרטים שאני לא מספר שאני מאמין שאמורים לעשות את זה מוצלח.
העניין העיקרי הוא בלמצוא אתגר שהוא לא קשה מידי עבורך, ואחריו למצוא שוב משהו כזה שהוא לא הרבה יותר קשה מהקודם..ובצורה שרירותית קשה לעשות סדר כזה..
מסובך קצת להסביר כשאני מחסיר פרטים אבל מקווה שזה לפחות מסביר את הרעיון מעט.
אני יכול להבין למה אתה סקפטי, זה באמת לא פשוט.
אני פשוט לא רוצה לחשוף את כל הפרטים ואולי אם היית יודע אותם היית מבין למה זה כנראה יעבוד (כך לדעתי לפחות).
אלו יהיו אתגרים שמתמקדים בביטחון עצמי, יש לא מעט כאלו, אבל קשה למצוא משהו שיהיה בצורה הדרגתית כזו. במידה ולא מצליחים זה גם משהו שחשבתי עליו, אבל שוב קשה לשתף יותר מידי, יש כמה פרטים שאני לא מספר שאני מאמין שאמורים לעשות את זה מוצלח.
העניין העיקרי הוא בלמצוא אתגר שהוא לא קשה מידי עבורך, ואחריו למצוא שוב משהו כזה שהוא לא הרבה יותר קשה מהקודם..ובצורה שרירותית קשה לעשות סדר כזה..
מסובך קצת להסביר כשאני מחסיר פרטים אבל מקווה שזה לפחות מסביר את הרעיון מעט.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לך. אני אציין שבהתחלה לפחות זה יהיה רק באנגלית ואז השפה הבאה שאני אעשה זה בטוח עברית חחח.
מקווה שאוכל לעדכן כאן מי שבכלל יהיה פה עוד פעיל עד אז ויראה.
תודה לך. אני אציין שבהתחלה לפחות זה יהיה רק באנגלית ואז השפה הבאה שאני אעשה זה בטוח עברית חחח.
מקווה שאוכל לעדכן כאן מי שבכלל יהיה פה עוד פעיל עד אז ויראה.
אנונימי
זה נשמע רעיון מדהים שיכול לעזור להמון אנשים, רק שאלה אחת: מה יקרה אם מישהו לא יעמוד באתגר? זה לא יתסכל אותו ממש ואפילו יכול להוריד אותו רמות?
לא. יש כבר אינסוף אתרים/אפליקציות שמוכרות את הקונספט הזה של "להעלות את הביטחון העצמי" והרעיון שאתה מתאר (לתת אתגרים שכביכול יעלו את הביטחון העצמי) נשמע בנאלי ולא אפקטיבי.
אם כבר אז אפליקציה לדעתי, משהו שילווה אותך. ויש דברים כאלו באינט.
אבל רעיון נחמד אם יהיה פורום כזה, פשוט צריך אכיפה חזקה שם.
אבל רעיון נחמד אם יהיה פורום כזה, פשוט צריך אכיפה חזקה שם.
ואיך אתה תשווק את האתר או את האפליקציה?
שואל השאלה:
תהיה אפליקציה בהמשך ואולי גם מימד חברתי, צריך לראות איך מיישמים את זה בצורה טובה.
תהיה אפליקציה בהמשך ואולי גם מימד חברתי, צריך לראות איך מיישמים את זה בצורה טובה.
אנונימי
ומה עם האפליקציה הזאת?, בסגנון כאילו?
https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.samuramu.gg.se
https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.samuramu.gg.se
שואל השאלה:
מודעות בגוגל, וברשתות חברתיות וגם אינפלואנסרים ברשתות שונות. בקיצור כסף חח לכן צריך תקציב, וזה רעיון קצת מסובך ושיעלה קצת כסף בתור התחלה, בקיצור רעיון שקצת מסוכן מבחינת עסק אז הוא לא הראשון שאני מתכוון לעשות.
יש לי כבר הכנסה אונליין ואני משקיע בצורה טובה באופן כללי אז בעוד כמה שנים אוכל לעשות את זה עם תקציב ובלי לפחד להפסיד קצת.
מודעות בגוגל, וברשתות חברתיות וגם אינפלואנסרים ברשתות שונות. בקיצור כסף חח לכן צריך תקציב, וזה רעיון קצת מסובך ושיעלה קצת כסף בתור התחלה, בקיצור רעיון שקצת מסוכן מבחינת עסק אז הוא לא הראשון שאני מתכוון לעשות.
יש לי כבר הכנסה אונליין ואני משקיע בצורה טובה באופן כללי אז בעוד כמה שנים אוכל לעשות את זה עם תקציב ובלי לפחד להפסיד קצת.
אנונימי
אתה מדהים ממש
לצערי יש יותר מדי אנשים שצריכים אתר כזה.
אז התשובה שלי תהיה כן, בהחלט.
אז התשובה שלי תהיה כן, בהחלט.
שואל השאלה:
ראיתי את האפליקציה במסגרת מה שבחינם שם ואפשר להסתכל, יכול להיות נחמד, צריך לנסות אותה קצת בפועל. מה שכן זה שונה ואני חושב שהרעיון שלי יכול עדיין לתת ערך ואני מאמין שהוא יותר טוב מזה, אבל צרי לנסות את זה כמה זמן וגם לראות אם אני אצליח במה שאני מדמיין שהיהי האתר/אפליקציה שלי.
תודה רבה, מעריך את זה. אני רוצה לעזור, ואת הכסף שלי כנראה אעשה מדברים אחרים, אני לא מרגיש שזה עוזר המון אם אתה מתנדב מעט או תורם מעט, אז אני מחפש לעשות דברים ברמה גדולה יותר, שזו חלק מהסיבה שאני רוצה (וגם אצליח) להתעשר, כדי שאוכל לתרום בצורה משמעותית (כמובן שאהנה מהכסף גם, אני לא אומר שאני עושה את זה רק בשביל אחרים, זה יהיה שקר).
ראיתי את האפליקציה במסגרת מה שבחינם שם ואפשר להסתכל, יכול להיות נחמד, צריך לנסות אותה קצת בפועל. מה שכן זה שונה ואני חושב שהרעיון שלי יכול עדיין לתת ערך ואני מאמין שהוא יותר טוב מזה, אבל צרי לנסות את זה כמה זמן וגם לראות אם אני אצליח במה שאני מדמיין שהיהי האתר/אפליקציה שלי.
תודה רבה, מעריך את זה. אני רוצה לעזור, ואת הכסף שלי כנראה אעשה מדברים אחרים, אני לא מרגיש שזה עוזר המון אם אתה מתנדב מעט או תורם מעט, אז אני מחפש לעשות דברים ברמה גדולה יותר, שזו חלק מהסיבה שאני רוצה (וגם אצליח) להתעשר, כדי שאוכל לתרום בצורה משמעותית (כמובן שאהנה מהכסף גם, אני לא אומר שאני עושה את זה רק בשביל אחרים, זה יהיה שקר).
אנונימי
וואי כן צריכה כל כך
התשובות של השואל^
כן ויהיו פינות של משחקים.
כןכןן
שיו תזכיר לי כשהאתר קיים
תכתוב לי בקיר אני מתחנן
תכתוב לי בקיר אני מתחנן
שואל השאלה:
שולח לך הודעה ואולי יום אחד כשאקים אותו אחזור לסטיפס להודיע חח
שולח לך הודעה ואולי יום אחד כשאקים אותו אחזור לסטיפס להודיע חח
אנונימי
גם לי חייםם!!!!! כאילו בבקשה מתכנן יאו
יאו באמא תעשה טובה תכליל מגדרים נוספים!!?
וואי נשמע מדהים! תעשה כזה: תסתכל מול המראה ותגיד כמה דברים שאת/ה אוהב/ת בך
שואל השאלה:
היי, יהיו שם המון אתגרים, אולי מאה רמות ובכל רמה כמה רעיונות, אז גם זה יהיה בין מאות האפשרויות, תודה :)
היי, יהיו שם המון אתגרים, אולי מאה רמות ובכל רמה כמה רעיונות, אז גם זה יהיה בין מאות האפשרויות, תודה :)
אנונימי
יאיי- הרעיון באמת מדהים.
שואל השאלה:
ספוטיפי
אם מישהו לא יעמוד באתגר יהיו מספר אתגרים באותה הרמה ככה שיהיה אפשר לנסות משהו אחר או לרדת רמה או שניים ולנסות אתגר אחד או כמה מרמה או שתיים מתחת. יהיו מי שיוותרו, אין לי שליטה על זה, צריך גם מידת רצון עצמי להצליח, אבל מה שציינתי אמור לעזור. חוץ מזה אולי תהיה רשימה כללית וגם חלוקה לסגנונות/נושאים. לא רוצה להיכנס לפרטים יותר מידי.
היי שי,
אתה מתעלם מהייחוד של הקונספט שלי, שהוא לא כמו יתר האתרים האלו. זו הסיבה שאני חושב לבנות אותו וגם יש פרטים נוספים שונים שאני לא מציין אז אולי זה נשמע קצת דומה לאחרים אבל זה ממש לא :)
כן כמובן שזה יהיה בחינם! גם אם יהיה בכסף יהיה מי שיבוא אבל אני לא מתכנן. בשביל זה יהיו קצת פרסומות שאוכל להרוויח מזה במידה ולהמשיך לשפר.
ספוטיפי
אם מישהו לא יעמוד באתגר יהיו מספר אתגרים באותה הרמה ככה שיהיה אפשר לנסות משהו אחר או לרדת רמה או שניים ולנסות אתגר אחד או כמה מרמה או שתיים מתחת. יהיו מי שיוותרו, אין לי שליטה על זה, צריך גם מידת רצון עצמי להצליח, אבל מה שציינתי אמור לעזור. חוץ מזה אולי תהיה רשימה כללית וגם חלוקה לסגנונות/נושאים. לא רוצה להיכנס לפרטים יותר מידי.
היי שי,
אתה מתעלם מהייחוד של הקונספט שלי, שהוא לא כמו יתר האתרים האלו. זו הסיבה שאני חושב לבנות אותו וגם יש פרטים נוספים שונים שאני לא מציין אז אולי זה נשמע קצת דומה לאחרים אבל זה ממש לא :)
כן כמובן שזה יהיה בחינם! גם אם יהיה בכסף יהיה מי שיבוא אבל אני לא מתכנן. בשביל זה יהיו קצת פרסומות שאוכל להרוויח מזה במידה ולהמשיך לשפר.
אנונימי
אני היחידה שישר קפץ לה לראש כל הקטע של הלוויתן הכחול?
אבל שואל השאלה אתה נשמע שפוי וממש מקסים!! אז אני אישית לא הייתי מורידה כי אין לי כי אבל כל הכבוד לך על הרעיון!! בהצלחה!!
אבל שואל השאלה אתה נשמע שפוי וממש מקסים!! אז אני אישית לא הייתי מורידה כי אין לי כי אבל כל הכבוד לך על הרעיון!! בהצלחה!!
אנונימית