7 תשובות
היי
לאכול בריא
יש אימונים כדי לבנות קוביות
לאכול בריא
יש אימונים כדי לבנות קוביות
לרדת באחוזי שומן
שואל השאלה:
איך מורידים שומן, ואיזה אימוניםם
איך מורידים שומן, ואיזה אימוניםם
פשוט מאוד, עושים מסה ואז חיטוב.
שואל השאלה:
זה סינית בשבילי קצת
זה סינית בשבילי קצת
אז תחפש בגוגל
להוריד שומן בשביל קוביות אתה צריך לאכול ממש בריא בלי שטויות ובקשר למסה זה חלבונים שבונים שריר וצריך לצרוך אותם חצי שעה אחרי אימון יש יוגורטים מיוחדים משקאות (האהוב עליי זה קפה המון אוהבים וניל יש שם 24 חלבון )ותחפש בגוגל לעוד