13 תשובות
1 יכול להיות שהיא לא עונה כי היא מתייעצת עם חברות מה לענות
2 או שהיא לא יודעת מה לענות
3 מסננת
4 חושבת 5 שעות איזה תשובה תהיה הכי פחות מביכה
2 או שהיא לא יודעת מה לענות
3 מסננת
4 חושבת 5 שעות איזה תשובה תהיה הכי פחות מביכה
שואל השאלה:
איך לדעת אבל עבר מלא זמןן :(
איך לדעת אבל עבר מלא זמןן :(
אנונימי
שואל השאלה:
כל עוד זה לא 3..
כל עוד זה לא 3..
אנונימי
אולי מתביישת? לא יודעת לך לפי תחושת הבטן או משהו כזה
שואל השאלה:
הבטן שלי מתהפכת
והיא תמיד חושבת ישר רע
והיא תמיד רעבה גם עכשיו בדיוק קרקרה
הבטן שלי מתהפכת
והיא תמיד חושבת ישר רע
והיא תמיד רעבה גם עכשיו בדיוק קרקרה
אנונימי
נוו ענתה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא:/ ואני באמת לא יודע מהי הסיבה האמיתית שלא.. מה זה יכול להיות
לא:/ ואני באמת לא יודע מהי הסיבה האמיתית שלא.. מה זה יכול להיות
אנונימי
תקשיב אל תעייף את עצמך סתם במחשבות.
לא עונה לא צריך, הכל סבבה, אתה התעניינת והיית נחמד, אתה לא צריך להטריח את המוח שלך כי היא לא טרחה לענות. חבל על האנרגיה.
לא עונה לא צריך, הכל סבבה, אתה התעניינת והיית נחמד, אתה לא צריך להטריח את המוח שלך כי היא לא טרחה לענות. חבל על האנרגיה.
אנונימית
שואל השאלה:
כן.. אני באמת נחמד והרבה יותר מזה
לא לשלוח עוד הודעה כדיי שמקרה שהיא לא שמה לב או נכנסה ויצאה בלי לענות היא תראה נכון??
כן.. אני באמת נחמד והרבה יותר מזה
לא לשלוח עוד הודעה כדיי שמקרה שהיא לא שמה לב או נכנסה ויצאה בלי לענות היא תראה נכון??
אנונימי
שמע אח, שלחת הודעה, זה השיג מטורף, אומר לך באמת. give yourself a pat on the back.
רק השלב הזה הוא אחד הקשים. אני לא אשחק משחקים, לרב לא עונים בגלל אחת הסיבות:
1. היא לא מעוניינת וחושבת איך לנסח לך את זה.
2. היא חושבת יותר מדי, רוצה אותך ולא יודעת מה לענות לך.
כרגע אין לך מושג כי היא לא ענתה לך. אין, מה לעשות, כשהיא תענה תדע. נסה להעסיק את עצמך עד כמה שאתה יכול, אני יודע שזה יכול להיות קצת מלחיץ אבל אין ברירה.
רק השלב הזה הוא אחד הקשים. אני לא אשחק משחקים, לרב לא עונים בגלל אחת הסיבות:
1. היא לא מעוניינת וחושבת איך לנסח לך את זה.
2. היא חושבת יותר מדי, רוצה אותך ולא יודעת מה לענות לך.
כרגע אין לך מושג כי היא לא ענתה לך. אין, מה לעשות, כשהיא תענה תדע. נסה להעסיק את עצמך עד כמה שאתה יכול, אני יודע שזה יכול להיות קצת מלחיץ אבל אין ברירה.
לאא
הרי כנראה שהיא ראתה את זה ופשוט בוחרת לסנן. בעיה שלה. תמשיך הלאה כי זה פשוט לא שווה את כל המחשבות וכל החרא הזה
הרי כנראה שהיא ראתה את זה ופשוט בוחרת לסנן. בעיה שלה. תמשיך הלאה כי זה פשוט לא שווה את כל המחשבות וכל החרא הזה
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע הוא שכשהיא רואה אותי היא מנופפת לי לשלום בנחמדות ואומרת שלום וזה בא ממנה ה"קריאות שלום" האלו סימן שהיא כן מחפשת ממני תשומת לב כלשהיא זה למה היה לי מוזר שהיא לא עונה
הקטע הוא שכשהיא רואה אותי היא מנופפת לי לשלום בנחמדות ואומרת שלום וזה בא ממנה ה"קריאות שלום" האלו סימן שהיא כן מחפשת ממני תשומת לב כלשהיא זה למה היה לי מוזר שהיא לא עונה
אנונימי
שואל השאלה:
תקשיבו היא ענתה! ענתה ב4:03 אבל העיקר ענתה חחח
היא רשמה: "הכל מעולה מה איתך? כן הייתי אומרה(התכוונה לאמורה) להגיע אבל לא יכולתי בסוף שמחה שנהנתם(אימוגי של לב ורוד בתוך לב ורוד בתוך לב ורוד)"
מה אני עונה לה עכשיו?? help me
תקשיבו היא ענתה! ענתה ב4:03 אבל העיקר ענתה חחח
היא רשמה: "הכל מעולה מה איתך? כן הייתי אומרה(התכוונה לאמורה) להגיע אבל לא יכולתי בסוף שמחה שנהנתם(אימוגי של לב ורוד בתוך לב ורוד בתוך לב ורוד)"
מה אני עונה לה עכשיו?? help me
אנונימי