26 תשובות
למשטרה, רווחה..
רווחה
118
שואל השאלה:
מה הם עושים?
מה הם עושים?
אנונימית
אווי מה קרה לך? את בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
סתם משפחה חרא באמת
סתם משפחה חרא באמת
אנונימית
שואל השאלה:
נשבעת אני בורחת מהבית
נשבעת אני בורחת מהבית
אנונימית
את צריכה תמיכה?
שואל השאלה:
מאיזה בחינה
מאיזה בחינה
אנונימית
עידוד
שואל השאלה:
אממ כן
אממ כן
אנונימית
תכתבי בפרטי
שואל השאלה:
אם אני בת 15 אפשר לברוח מהבית?
אם אני בת 15 אפשר לברוח מהבית?
אנונימית
תמיד אפשר לברוח
אולי תלכי לקרובי משפחה?
שואל השאלה:
תקשיב זה בתכלס בגלל אבא שלי הלוואי והם היו מתגרשים והייתי גרה רק עם אימא
תקשיב זה בתכלס בגלל אבא שלי הלוואי והם היו מתגרשים והייתי גרה רק עם אימא
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כסף
אין לי כסף
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה לקחת להם
אני יכולה לקחת להם
אנונימית
לכי לסבתא
או דוד
שואל השאלה:
בדוק רק הם יעזרו לי.
אני בחיים לא אשתף אותם יותר בכלום בחיים בחיים בחיים
בדוק רק הם יעזרו לי.
אני בחיים לא אשתף אותם יותר בכלום בחיים בחיים בחיים
אנונימית
שואל השאלה:
כי הם לא רוצים לדבר איתי ניראלי בכלל
הייתי בקשר טוב איתם ועכשיו רציתי לדבר איתם והם לא פנויים כבר שבועיים שאני ככה
כי הם לא רוצים לדבר איתי ניראלי בכלל
הייתי בקשר טוב איתם ועכשיו רציתי לדבר איתם והם לא פנויים כבר שבועיים שאני ככה
אנונימית
שואל השאלה:
מפחיד אותי זה פתאום לצאת ממקום הנוחות שלי ולהפתח שוב
אני לא יודעת מה אני מעדיפה
מפחיד אותי זה פתאום לצאת ממקום הנוחות שלי ולהפתח שוב
אני לא יודעת מה אני מעדיפה
אנונימית
שואל השאלה:
את צודקת. למרות שניראלי שבמילא יפנו אליהם תמיד מתקשרים אליהם מ105 עליי
את צודקת. למרות שניראלי שבמילא יפנו אליהם תמיד מתקשרים אליהם מ105 עליי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לך
אני מעריכה את זה מאוד
וכן אני אשמח לדבר איתך בפרטי
תודה רבה לך
אני מעריכה את זה מאוד
וכן אני אשמח לדבר איתך בפרטי
אנונימית
היי מאמוש קודם כל את צריכה משהו אני פה תפני בפרטי.
דבר שני עם כמה שזה קשה את לא יכולה סתם להסתובב ברחוב בלי כסף.
אני יודעת שלא בא לך ולא נעים וקשה לפנות למחנכת או יועצת אבל בסופו של יום זה התפקיד שלהן ואני בטוחה שהן יעזרו
חוץ מזה: משטרה 100
מוקד 118
אם את צריכה להתקשר
ותגני על עצמך תנסי לחסוך כסף ואולי אם את רוצה תספרי לחברה זה יכול לעזור מאוד
דבר שני עם כמה שזה קשה את לא יכולה סתם להסתובב ברחוב בלי כסף.
אני יודעת שלא בא לך ולא נעים וקשה לפנות למחנכת או יועצת אבל בסופו של יום זה התפקיד שלהן ואני בטוחה שהן יעזרו
חוץ מזה: משטרה 100
מוקד 118
אם את צריכה להתקשר
ותגני על עצמך תנסי לחסוך כסף ואולי אם את רוצה תספרי לחברה זה יכול לעזור מאוד
באותו הנושא: