10 תשובות
היא רעילה...
להתנתק ממנה
להתנתק ממנה
להגיד לה שאין לה סיבה ואתם ביחד ושזה סתם מציק
תשרוף לה את הבית
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני אמור להגיד לה ואיך
מה אני אמור להגיד לה ואיך
אנונימי
תגיד לה שאתה מרגיש שהיא מנסה לגרום לך לקנא בכך שהיא עושנ (מה שהיא עושה)
ושסה לט נעים לך
ושסה לט נעים לך
שואל השאלה:
אז לדבר איתה?
אז לדבר איתה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא ישמע טוקסיק מידי או משהו
אני לא ישמע טוקסיק מידי או משהו
אנונימי
לא תישמע טוקסיק, אתה יכול להגיד לה בצורה יפה. תגיד לה שאתה אוהב אותה ושאכפת לך ממנה ושאתה *מרגיש* שלפעמים היא מנסה לעורר אצלך רגש של קנאה ושאין צורך בזה כי אתה לא מוכן לאבד אותה ושאתה סומך עליה ושתסמוך עליך גם
היא לא בהכרח רעילה, הרבה עושים את זה ממקום של חוסר בטחון אולי אתה לא מספיק מראה לה שאתה חושק בה ואולי היא מרגישה מובנת מאליה.
היא לא בהכרח רעילה, הרבה עושים את זה ממקום של חוסר בטחון אולי אתה לא מספיק מראה לה שאתה חושק בה ואולי היא מרגישה מובנת מאליה.
שואל השאלה:
היא אמרה שהיא עושה את זה לפעמים
היא אמרה שהיא עושה את זה לפעמים
אנונימי
תגיד לה שזה מפריע לך
באותו הנושא: