7 תשובות
לא
לא למה?
דווקא מעלה!
מראה שהיא אוהבת לעזור ויש לה לב טוב
שואל השאלה:
זה לא מוזר ?
אנונימית
לא הייתי פוסל אבל הייתי מעדיף
שלחברה שלי לא יהיה, זה אירוני כי גם לי יש אבל בכל זאת? העדפה שלי
גם אני כזה לט מוזר בכלל
לא, גם אני יחסית פעיל..