4 תשובות
כשהוא לא ישר כבר
פשוט תגזרי כל חודש 1 ס"מ
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא ישר
הוא צומח אחיד
מה זאת אומרת לא ישר
הוא צומח אחיד
אנונימית
בדרך כלל אמורים לגזור כל שלושה חודשים שלוש סנטימטר
באותו הנושא: