4 תשובות
יכול להיות
או שהיא פשוט לא מעוניינת לדבר איתך
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להלחיץ פשוט זה די פוגע שאני מנסה ולרוב היא לא עונה לי בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
^^בבית ספר אבל אנחנו ממש סבבה.. זה גם לא שיחות זה כולה היי :(
אנונימית