10 תשובות
לא א א זה סבל אל תעשה
יש לך אפליקציות של זה
למרות שגם לי יש את זה וזה לא נחמד בכלל
למרות שגם לי יש את זה וזה לא נחמד בכלל
שואל השאלה:
כמו?
כמו?
אנונימי
תלוי מה אתה רוצה איזה אופציות
פשוט לא
שואל השאלה:
סינון תוכן ואתרים לא טובים
ולהסתכל על ההיסטוריה
סינון תוכן ואתרים לא טובים
ולהסתכל על ההיסטוריה
אנונימי
יש פמילי קיפר
אבל אני לא ממליצה בכללי על כל זה
אבל אני לא ממליצה בכללי על כל זה
יש של גוגל , זה הכי טוב בשבילך , זה עושה שעות שינה , מגבלה ליום או לאפליקציה מסויימת , מיקום , כל הגלריה , כמה זמן בכל אפליקציה ובסה''כ , ועוד...
אם מה שאתה רוצה זה סינון אז נטספרק
יש בהגדרות "זמן מסך"
אבל אם אתה לא רוצה לריב איתה אז אל תעשה את זה ורק תגיד לה להזהר
אבל אם אתה לא רוצה לריב איתה אז אל תעשה את זה ורק תגיד לה להזהר