3 תשובות
מה השתבש? תוכל לפרט יותר?
יש מה שנקרא antidepressant discontinuition syndrome (תסמונת הפסקת נוגדי דיכאון) שנמשכת בד"כ עד 2-4 שבועות אבל לפעמים עד שנה ויותר, ויכולה לכלול: עייפות, חולשה, כאבי ראש, כאבים, הזעה, אינסומניה, חלומות מציאותיים או סיוטים, בחילה, חוסר שיווי משקל, הקאה, ורטיגו, תחושות 'חשמול' או 'שריפה' בעור, חרדה אגרסיביות, עצבים ועוד.
הסוג הזה של נזק מנוגדי דיכאון נמשך בד"כ עד כמה שבועות אבל הוא יכול להישאר שנים אחר כך.
יש סוג אחר שבד"כ הנזק נשאר לכל החיים שנקרא: pssd -post ssri sexual dysfunction וכוללת, בין היתר: חוסר תחושה באיבר המין, אימפוטנציה, שפיכה מוקדמת וחוסר הנאה משפיכה. בנוסף זוהו מספר סימפטומים נוספים: אנהדוניה (כללית, לא רק מינית), אפתיה ואפקט שטוח.
יש מה שנקרא antidepressant discontinuition syndrome (תסמונת הפסקת נוגדי דיכאון) שנמשכת בד"כ עד 2-4 שבועות אבל לפעמים עד שנה ויותר, ויכולה לכלול: עייפות, חולשה, כאבי ראש, כאבים, הזעה, אינסומניה, חלומות מציאותיים או סיוטים, בחילה, חוסר שיווי משקל, הקאה, ורטיגו, תחושות 'חשמול' או 'שריפה' בעור, חרדה אגרסיביות, עצבים ועוד.
הסוג הזה של נזק מנוגדי דיכאון נמשך בד"כ עד כמה שבועות אבל הוא יכול להישאר שנים אחר כך.
יש סוג אחר שבד"כ הנזק נשאר לכל החיים שנקרא: pssd -post ssri sexual dysfunction וכוללת, בין היתר: חוסר תחושה באיבר המין, אימפוטנציה, שפיכה מוקדמת וחוסר הנאה משפיכה. בנוסף זוהו מספר סימפטומים נוספים: אנהדוניה (כללית, לא רק מינית), אפתיה ואפקט שטוח.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
^הכדורים לא השפיעו עליי בכלל, לא לטובה ולא לרעה.אבל משום מה שהפסקתי משהו השתבש
^הכדורים לא השפיעו עליי בכלל, לא לטובה ולא לרעה.אבל משום מה שהפסקתי משהו השתבש
כן כמה ימים- או קצת יותר משבוע זה לוקח זמן בהדרגה וזה כדורים די חזקים
באותו הנושא: