7 תשובות
כי הם מעדיפים לשלם כמה שפחות?
מה אכפת להם מהעובד?
יש אנשים שלא מוכנים לעבוד בשביל מינימום אז הולכים ומוצאים עבודה אחרת.
אני עובד בעבודה שאין שום צורך בניסיון פשוט להיות אדם רציני ואני מרוויח הרבה יותר מהמינימום הכל אפשרי, תלוי כמה רוצים אותך.
מה אכפת להם מהעובד?
יש אנשים שלא מוכנים לעבוד בשביל מינימום אז הולכים ומוצאים עבודה אחרת.
אני עובד בעבודה שאין שום צורך בניסיון פשוט להיות אדם רציני ואני מרוויח הרבה יותר מהמינימום הכל אפשרי, תלוי כמה רוצים אותך.
שואל השאלה:
אבל אם אני מקבלת מינימום למה הם מופתעים שהם מקבלים מימני מינימום בעשייה של העבודה?
אבל אם אני מקבלת מינימום למה הם מופתעים שהם מקבלים מימני מינימום בעשייה של העבודה?
אנונימית
הם לא, הם לא מצפים שתעבדי הכי טוב, את מאוד נוזלית בעבודה במינימום, אם לא את תבוא מישהי אחרת ברגע. בגלל זה צריך לדרוש את המקום שלך, לדעת כמה את שווה, במקום ללכת לעבוד במקום שכל טיפש חסר מוח יכול ללכת לחפש עבודה שאתה ממצא את היכולות שלך ואתה מתוגמל בהתאם, גם בונוס לפי ביצועים אם אפשרי.
שואל השאלה:
אבל אני לא מוצאת מקום שמשלם יותר מהמינימום פשוט לא מוצאת וממש חיפשתי!
אבל אני לא מוצאת מקום שמשלם יותר מהמינימום פשוט לא מוצאת וממש חיפשתי!
אנונימית
תחפשי להיות פקידה או עוזרת אישית בהייטק, משלמים טוב. זה מה שאני עושה ועוד כמה אנשים שאני מכיר, מקבלים אחלה שכר וזה עם אחלה אנשים לרוב.
שואל השאלה:
תודה רבה!:)
תודה רבה!:)
אנונימית
יש סוג עבודה זמני שזה בדרך כלל מוכרים, קופאים, סדרנים, שומרים וזה עבודה לכמה חודשים במשכורת מינימום שנועדה רק כדי לסגור את החודש ולא באמת מצפים מהעובדים ליותר מדי
ויש עבודת קריירה ששם צריך ללמוד לפני זה ולהגיע עם ניסיון ואפשר להרוויח כמו שצריך ולהתקדם בתפקיד
ויש עבודת קריירה ששם צריך ללמוד לפני זה ולהגיע עם ניסיון ואפשר להרוויח כמו שצריך ולהתקדם בתפקיד
אנונימי
באותו הנושא: