7 תשובות
תלוי מה
שואל השאלה:
זה לא בדיוק פוגע זה משהו שבעיני לא בסדר להסתיר/ לשקר עליו
זה לא בדיוק פוגע זה משהו שבעיני לא בסדר להסתיר/ לשקר עליו
תעשי בעילום שם שלא תהיה עילה לתביעה
אם זה פוגע או משהו עדיף שלא או בעילום שם
לא הייתי נכנסת לזה..
אם זה משהו ממש פרטי תחסכי..
באותו הנושא: