9 תשובות
צריך לחכות לפחות חודשיים
אם כבר הפסקת לחטא אז תחליפי
איזה חודשיים ^ אני החלפתי אחרי איזה שלושה שבועות
איזה חודשיים ^ אני החלפתי אחרי איזה שלושה שבועות
חברה שלי עשתה ולא כאב לה והיא החליפה אחרי איזה שבוע וזה נראה כאילו יש לה חצקון במקום של הנזם לא הייתי ממליצה בכלל
לא לא לא. ההחלמה זה לפחות שלושה חודשים עד חצי שנה בשום צורה אסור להוציא ולשחק איתו, בטח שלא להחליף לחישוק
^^^יפה לך שהחלפת אחרי שלושה שבועות אבל זה לא אומר שזה נכון
אין חוק
זה שזה מה שזה מומלץ זה לא תורה
אם זה כבר ברמה שלא כואב לה בכלל והיא חיטאה את זה מספיק שתחליף
כל אחד זה אישי
זה שזה מה שזה מומלץ זה לא תורה
אם זה כבר ברמה שלא כואב לה בכלל והיא חיטאה את זה מספיק שתחליף
כל אחד זה אישי
זה לא מחלים ככ מהר, צריך לחכות שיחלים, יכולה להיות לה אינפקציה
לי החלים אחרי חודש... הכל אחלה, אסור להחליף פשוט כדי שהחור לא יסגר. פשוט תחכי עוד שבועיים בזמן הזה תדעגי שאת מחטא אותו והכל אחלה
אנונימית
אני עשיתי נזם ואמרו לי לחכות חצי שנה עדיף שתחכי כמה שיותר לנזם לוקח זמן עד שהוא מחלים עדיף שתחכי זה יכול לעשות לך אינפקציה
באותו הנושא: