6 תשובות
זה קורה לכולם, אני בכיתה ז ואני מצטיין השכבה וכבר פעמיים שחכתי לעשות את שיעורי הבית, לרוב המורות אוהבות את התלמידים המצטיינים והן סולחות, תסבירי לה את האמת
תגיד , אם לא עשית פעם אחת כנראה לא יהיה לה אכפת
אין לך ממה לדאוג באמת תגידי ששחכת
היא תבין אותך
היא תבין אותך
אוקיי, לא קרה כלום ותגידי לו
שכחתי*
תגידי את האמת, זה הכי פשוט, לחפש תירוצים זה סתם מאולץ. אני בטוח גם שאם את תמיד מכינה שיעורים וזה חד פעמי, אז המורה לא יכעס וזה בכלל לא נורא. בהצלחה
באותו הנושא: